י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התרגשות גדולה

הזוכה בספר התורה בהגרלת יד לאחים: "הגשמת חלום לע"נ אבא שנפטר לפני חודשיים"

הגב' דינה אוחנה מכפר חב"ד שזכתה בגורל החליטה להקדישו לעילוי נשמת אביה

הזוכה בספר התורה בהגרלת יד לאחים: "הגשמת חלום לע"נ אבא שנפטר לפני חודשיים"
סיום כתיבת ס"ת צילום: יד לאחים

"אני מתרגשת כל כך. בקושי מסוגלת לדבר. אבא שלי נפטר לפני חודשיים וכל כך תליתי תקוות בהגרלה הזו כדי להכניס ספר תורה לעילוי נשמתו. זה נראה לי כמו חלום". כך, במילים אלו, אמרה הגב' דינה אוחנה מכפר חב"ד שזכתה בליל שישי האחרון בספר התורה המהודר והמפואר עליו ערך יד לאחים הגרלה בין כלל השותפים למצוות פדיון שבויים.

זו הייתה השנה ה-12 ברציפות שבה עורכים ביד לאחים את ההגרלה המסורתית על ספר תורה, וגם הפעם כבשנים עברו, המוני בית ישראל שהפכו להיות שותפים בפעילות הקודש של הארגון, מילאו את פרטיהם והצטרפו להגרלה הנדירה.

בהגרלה שנערכה בפיקוח רו"ח מר מנחם אקרמן, זכתה כאמור הגב' אוחנה ומיד עם עלייתה בגורל חייג אליה הרב יואב זאב רובינסון מבכירי הפעילים ובישר לה בשמחה על זכייתה.

הגב' אוחנה אף הוסיפה ושאלה האם תוכל להכניס את ספר התורה לבית חב"ד חדש אשר זקוק לספר תורה משלו, וכן האם במקביל להקדשת ספר התורה לעילוי נשמת אביה ז"ל, תוכל להקדיש את הספר גם לעילוי נשמת סביה וסבתותיה היקרים לה, ונענתה כמובן בחיוב. "כפי שפרסמנו, הספר הופך לרשותו האישית של הזוכה. רק הוא יחליט לאיזה בית כנסת יכניס אותו, מתי יתרחש האירוע ולעילוי נשמת או לזכות מי הוא יוקדש".

מהנהלת יד לאחים נמסר: "תודתנו העמוקה נתונה לכלל השותפים הנאמנים אשר הרימו תרומה נכבדה לחיזוק הפעילות הענפה להצלת נפשות. רק בזכותכם ובעזרתכם נוכל להמשיך להציל נשמות אובדות ולהחזירם לאבינו שבשמים".

יד לאחים ספר תורה הכנסת ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד