י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פיטורים, איומים והשמצות

"סימנו אותי": הרשימה המשותפת רודפת את הפעיל הערבי

אחד הפעילים הערבים הבולטים שתומכים במדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית, ומנסים באופן אמיתי וכן להביא לשלום בין יהודים לערבים, חושף כי הוא מקבל איומים מצד הרשימה המשותפת: "אני לא מתכוון לעצור, הם לא ישתיקו אותי. בהקדם נוכל לזרוק אותם לפח האשפה של ההיסטוריה"

"סימנו אותי": הרשימה המשותפת רודפת את הפעיל הערבי
אחמד טיבי ואיימן עודה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפעיל החברתי יוסף חדאד, מנכ"ל עמותת 'יחד ערבים זה לזה' שפועל לשיתוף פעולה בין יהודים לערבים, חושף הבוקר (רביעי) את האיומים שהוא מקבל מצד חברי כנסת מהרשימה המשותפת

"ב'רשימה המשותפת' סימנו אותי ופועלים נגדי בכל הכוח ובכל האמצעים", הכריז. הוא הזכיר את המקרה במשכן הכנסת, בו אחת הח"כיות מהמשותפת קראה לו משת"פ "שבוגד בעמו", וסיפר שבעקבות כך הוא קיבל איומים ממשים לחייו.

"אבל זה לא הכל", הוא מבהיר, "בערוץ תקשורת ערבי-ישראלי, עורך ראשי אומר לי במפורש שאסור להזמין אותי כדי לא להסתבך עם הרשימה המשותפת".

הוא ממשיך ומספר על האיומים, "אתמול קרה דבר שבעיניי הוא פשוט מזעזע - חבר בכיר בעמותה שלנו מתקשר אליי ואומר לי שבמקום העבודה שלו אמרו לו במפורש שעליו לנתק כל קשר אליי ועל העמותה, אם הוא רוצה להמשיך לעבוד שם, כי זו הוראה שעברה מחברי כנסת ערבים".

זה פשוט לא נתפס, אשכרה הרשימה המשותפת מכריזה מלחמה עליי, אזרח מהחברה שהם לכאורה אמורים לייצג. וכל זה קורה כי הם פשוט מפחדים ממני, שאחשוף את הצביעות שלהם. אני לא מתכוון לעצור, הם לא ישתיקו אותי. הם מדרבנים אותי לעשות הכל, כדי שבהקדם נוכל לזרוק אותם לפח האשפה של ההיסטוריה". 

יוסף חדאד הרשימה המשותפת איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד