י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
קורא לפנות לבייס הישן

אורבך במסר לשקד: "אין מקום לניסויים חדשים"

על רקע אי הבהירות הפוליטית לגבי עתידו, יו"ר סיעת 'ימינה' בכנסת האחרונה פרסם סרטון לתומכיו - בו לקח קרדיט על פירוק הממשלה: "היה רגע שנחצה הגבול. הניסוי נכשל" | הוא העביר מסר ליו"ר המפלגה החדשה, וקרא לה לחזור ולפנות לציונות הדתית ולא לרוץ עם מסר מעמעם

אורבך במסר לשקד: "אין מקום לניסויים חדשים"
ניר אורבך צילום: Yonatan Sindel/flash90

חבר הכנסת ניר אורבך מפרסם היום (רביעי) מסר ליו"ר מפלגת 'ימינה' איילת שקד, בו הוא קורא לה לשבור ימין ולפנות לציונות הדתית - ברקע האפשרות שדווקא ירוץ דרך 'הליכוד'.

בסרטון שהפיץ לתומכיו, הח"כ טען כי הממשלה, שבמשך שבועות עתידה היה תלוי בו ובהתלבטויותיו, נפלה בזכותו. "לכל דבר יש גבול ואת הממשלה הפלתי כשנחצה הגבול", אמר, תוך שהוא מתאר את הדברים שבגינן הקו לדבריו נחצה.

אורבך הוסיף, "הקואליציה הייתה זקוקה לחסדיהם של חברי כנסת ערבים אנטי ציוניים מכיוון שהיינו תלויים בהם במסגרת ה-60 אצבעות בקואליציה. כשהבנתי שזה מחלחל גם למפלגה שלי אמרתי 'עד כאן', אין יותר מקום לשינוי מבפנים".

בנוסף, הוא העביר מסר ליו"ר 'ימינה' החדשה איילת שקד, שצריכה להכריע לאיזה קהל יעד לפנות לאחר שקיבלה השבוע את נתוני המחקר שביצעה, ואמר כי "הגיע הזמן להתחיל מחדש", כשהוא חוזר על הטענה ש"הניסוי נכשל". הוא פנה: "אני קורא גם לחבריי - אין מקום לניסויים חדשים, הציונות הדתית צריכה להצטרף לבית של ימין מאמין".

דבריו מגיעים על רקע מגעים של שקד עם שר התקשורת יועז הנדל וחבר הכנסת צבי האוזר לגבי הצטרפותם ל'ימינה', מהלך שעשוי להוביל את המפלגה אל עבר מחוזות הימין-הליברלי. מנגד, אורבך, שטרם ברור אם יישאר במפלגה או יקבל בסוף את השריון ב'ליכוד', קורא לפנות אל הבייס הקודם, מרכז הציונות הדתית, ולא לרוץ עם מסר מעמעם.

ניר אורבך מפלגת ימינה איילת שקד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד