ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הנחיה למחזיקי אייפון

אפל בהודעה ללקוחות: הפסיקו לטעון את הסוללה ל-100%

הסמארטפונים שלנו הם חלק מחיינו לכל דבר, ורובנו לא יכולים לעבור יום בלי שהם יהיו טעונים במלואם, אבל חברת אפל מזהירה את משתמשי האייפון שהם עלולים להזיק למכשיר שלהם על ידי טעינה של 100%. אם אתם מטעינים אותו עד 100% מאות פעמים, ייתכן שתצטרכו להחליף את הסוללה או אפילו את הטלפון כדי להמשיך להשתמש בו

אפל בהודעה ללקוחות: הפסיקו לטעון את הסוללה ל-100%
אילוסטרציה צילום: Pixabay

סוללה ריקה כשאתה בחוץ יכולה להיות דבר מתסכל מאוד, וזו הסיבה שכל כך הרבה אנשים אוהבים לחבר את הטלפון שלהם למטען במהלך הלילה ולהתעורר לסוללה טעונה במלואה. עם זאת, טעינת האייפון שלך ל-100% מקיבולת הסוללה שלו על בסיס קבוע עשויה למעשה להזיק לחיי הסוללה הכוללים של הטלפון שלך, כלומר כל טעינה מלאה תימשך לפרק זמן קצר יותר וקצר יותר.

מכשירי אייפון משתמשים בסוללות ליתיום-יון אשר מאבדות מעט כוח בכל פעם שהם נטענים במלואם. לכן, אם אתם מטעינים אותו עד 100% מאות פעמים, ייתכן שתצטרכו להחליף את הסוללה או אפילו את הטלפון כדי להמשיך להשתמש בו, כך הודיעה חברת אפל.

כדי לגלות אם הטעינה פגעה בסוללת האייפון שלך, תוכל לגשת לתכונת מצב הסוללה של המכשיר באפליקציית ההגדרות. אם קיבולת הטעינה של האייפון פחתה כתוצאה מטעינה מלאה שלו, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית זאת מלבד ניתוק האייפון שלך כאשר הוא מגיע ל-80%.

'טעינת סוללה אופטימלית' היא תכונה המפעילה מצב 'טעינת טפטוף', ומפחיתה את כמות הכוח הזורמת לסוללה לאחר שהיא מגיעה לטעינה של 80%.

תכונה זו מופעלת כברירת מחדל במכשירים המשתמשים ב-iOS 13 ואילך, אך כדי לבדוק שוב, אפל קוראת לפתוח את אפליקציית ההגדרות, לפנות ל"אל סוללה > מצב סוללה". זה אמור להיות מצוין גם במסך הנעילה כאשר אתם מחברים את האייפון שלכם.

חוץ מלוודא שהאייפון לא נטען באופן קבוע ל-100%, יש כמה צעדים עיקריים שתוכלו לנקוט כדי למקסם את חיי הסוללה ואת תוחלת החיים שלה. הימנעות מטמפרטורות קיצוניות, בין אם חמות או קרות, היא צעד מפתח להארכת חיי הסוללה. הסוללות הנטענות המשמשות סמארטפונים מתפקדות בצורה הטובה ביותר בין 16 C ל-22 C. אם מתחמם יותר מ-35 C, כפי שצפוי השבוע, קיבולת הסוללה עלולה להינזק לצמיתות. בנוסף מומלץ להרחיק את האייפון שלכם מאור שמש ישיר, ואל תטעינו אותו מתחת לכרית.

אפל אייפון מטען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד