י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בניגוד להלכה 

שני אסונות בבניין: השכנים גילו כי העץ נעקר

שכנים ברמת בית שמש ב' שבבניין מגוריהם התרחשו שני אסונות דומים, התכנסו לבדוק בשל מה הצרה, וגילו כי אחד השכנים עקר עץ פרי בחצרו בשביל בנייה. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא שמסעיר בימים האחרונים את השכונה והשכנים 

שני אסונות בבניין: השכנים גילו כי העץ נעקר
עץ פרי צילום: פלאש 90

לפני כחודש נפטר הנער משה יהודה אבלס ז"ל מחסידות דושינסקיא בעיר בית שמש, לאחר שנפצע באורח אנוש מעמוד אבן שנפל עליו בחצר בית בעיר, בחנוכה האחרון. ביום חמישי האחרון נפטרה ל"ע דבורה דייטש ע"ה, פעוטה בת 11 חודשים שטבעה באמבטיה. 

שני האסונות הללו שהתרחשו אצל שכנים מאותו בניין והסתיימו באופן טראגי, עם בצקת במוח ול"ע בפטירה, גרמו לשכנים להתעורר ולבדוק בשל מה קרו האסונות האלו ומה ה' דורש מאיתנו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר שהתכנסו השכנים, התברר כי בחצר הבניין נעקר עץ פרי, על אף שכידוע קיים איסור גדול בעקירת עצים.

שכנים עמם שוחחנו זועמים בפני 'בחדרי חרדים' ומספרים כי אחד השכנים שבנה בחצרו, עקר עץ פרי מהמקום, בניגוד ההלכה. לדבריהם, לאחר שהתקוממו עליו לאור המקרים הטראגיים שקרו בבניין, הוא טען ששתל עץ במקום העקור, אך השכנים אינם מאמינים לו.

יחד עם זאת, חלק מהשכנים טוענים כי אין לנו לדעת חשבונות שמיים, ואנו לא מאשימים אף אחד. לדבריהם, כל אחד צריך לעשות בדק בית ותשובה, ולא לחפש אצל אחרים בשל מי הרעה הזאת.

מה שכן, השכנים רוצים לעורר שמירה על בנייה חוקית, לצד ההלכה היהודית ועקירת עץ פרי שהיא אחת היסודות שחז"ל לומדים מהפסוק "כי האדם עץ השדה".

בית שמש עץ האדם עץ השדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד