י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נותנים לנו כוח"

הרב עמאר בברכה לישיבת חומש: "יזכו בעז"ה לבניין עדי עד"

רבה הראשי של ירושלים הרב שלמה עמאר נפגש עם ראש ישיבת חומש הרב אלישמע הכהן ומנכ"ל הישיבה וחיזק את הנוכחות שלהם במקום. "עוד יבנו ועוד ייבנו מהם מקמות רבים עד שכל ישראל תהיה מלאה בעם ישראל, בקדושה וטהרה"

הרב עמאר בברכה לישיבת חומש: "יזכו בעז"ה לבניין עדי עד"
הרב עמאר עם ראש ישיבת חומש צילום: ללא

בפגישה שהתקיימה בין רבה הספרדי של ירושלים, הראשל"צ רבי שלמה משה עמאר, לבין ראש הישיבה בחומש, הרב אלישמע כהן, חיזק הרב את המשך פעילות הישיבה בחומש ועודדו את התמיכה בישיבה ובתלמידיה למען יישוב ארץ ישראל. בפגישה נכח גם מנכ"ל הישיבה, שמואל וונדי, והיא נערכה כחלק מסבב פגישות עם רבנים מכל קצוות הציונות הדתית בקריאה לחיזוק הישיבה והתיישבות בחומש.

בתום הפגישה ברך הרב עמאר את הישיבה ואמר: "יהי רצון מלפני אבינו שבשמיים, הבוחר בעם ישראל, הוא בחר בארץ ישראל 'כי בחר ה' בציון אוה למושב לו'. שבעז"ה יכונן ויקיים את עם ישראל בכל רחבי ארץ ישראל. והישיבה הקדושה, ישיבת חומש שעכשיו גלתה לאוהלים זמניים, יזכו בעז"ה לבניין עדי עד, לבניין מפואר, לישיבה ולכל הישוב חומש".

"עוד יבנו ועוד ייבנו מהם מקמות רבים עד שכל ישראל תהיה מלאה בעם ישראל, בקדושה וטהרה ונזכה לביאת המשיח ובניית בית המקדש, והימים האלו יהפכו לשמחה ולששון ולמים טובים במהרה בימינו אמן ואמן".

פגישה זו כאמור מצטרפת לפגישות נוספות שערכו אנשי ישיבת חומש בתקופה האחרונה עם רבנים בציונות הדתית. בפגישה עם רב המועצה אזורית גוש עציון, הרב צבי רימון, אמר הרב: "אני שמח להיפגש עם ראש הישיבה ולראות אנשים נחמדים שיודעים בנעימות להמשיך להאיר בתורה ולהמשיך להחזיק את ארץ ישראל וליישב את ארץ ישראל".

רבה הראשי של ירושלים הרב אריה שטרן הוסיף ואמר: "היישוב חומש הוא חלוץ שעומד לפני המחנה ועושה זאת שנים רבות. בואו כולנו נקרא ליישב את המקום, לתת לו את הבסיס הטוב והנכון, לתת לציבור הזה להמשיך ללמוד וללמד ולקיים את היישוב בצורה יפה וטובה ומכאן תבוא הישועה".

מנכ"ל ישיבת חומש, שמואל וונדי, מסר בעקבות הביקורים: "אנחנו שמחים לקבל את תמיכתם של רבני הציונות הדתית להתיישבות היהודית בחומש. הדברים שאנו שומעים מהם מחזקים מאוד את ליבנו ונותנים לנו את הכוח להמשיך את לימוד התורה של הישיבה לצד ישוב ארץ ישראל. תמיכה זו מצטרפת לתמיכה הגדולה שלה אנו זוכים מהציבור הרחב שמגיע ותומך בחומש ומשמח לראות את ההתעוררות הגדולה שיש למקום".

חומש ישיבת חומש הרב שלמה עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד