כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

האדמו"ר מבעלזא לאבוטבול: "לא להיבהל מהאיומים"

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ביקר אצל האדמו"ר מבעלזא, לרקבל את ברכת הדרך למירוץ לקראת כהונתו השנייה • האדמו"ר: "יש להמשיך לפעול מתוך אחדות לבבות"

האדמו"ר עם משה אבוטבול
האדמו"ר עם משה אבוטבול

"בית שמש היא עיר של תורה ותמשיך להיות עיר של תורה, אל לנו להיבהל מהאיומים של אלו המבקשים להצר את רגלינו, אלא להמשיך לפעול מתוך אחדות הלבבות", כך אמר האדמו"ר מבעלזא לראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שהגיע לבקר במעונו, מלווה ברב מרדכי דירנפלד נציג חסידות בעלזא (יהדות התורה) בעירייה.

ראש העיר הגיע כדי לקבל את ברכתו והדרכתו לקראת המערכה על עתידה של בית שמש כ'מקום של תורה'. בדבריו הזכיר האדמו"ר כי מדי שנה בשנה ישנה עליה מבורכת בציבור החרדי, אלפי משפחות מקימות את ביתם בישראל, והדאגה למצוא להם קורת גג מטרידה מוחם של הורים ועסקנים. "בית שמש בשנים האחרונות הייתה מקום מרכזי ביותר עבור זוגות צעירים, ואסור שבמצב שכזה בית שמש תכנס לבית הספק", אמר האדמו"ר.

ראש העיר הרב משה אבוטבול הציג בפני האדמו"ר את העשייה בבית שמש. ראש העיר גם ציין כי לאור דבריו של האדמו"ר שנאמרו לו בתחילת הדרך, לפעול במידה שווה עבור כלל המגזרים בעיר, הוא אכן פעל לפי רוח זו.

לקראת סיום הביקור לפני שהאדמו"ר בירך את ראש העיר 'בהצלחה מופלגה' וחיזק את ידיו, הוסיף האדמו"ר ואמר כי צריך בבית שמש לפעול מתוך אחדות ובכוחה של האחדות בית שמש תצליח להמשיך להיות בית ועד למבקשי ה' וחושבי שמו, ואם הם אומרים 'פן ירבה', רוח הקודש מכרזת 'כן ירבה'", אמר.
משה אבוטבול בית שמש ראש העיר אדמו''ר מבעלזא בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד