כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
טעם ואיכות לשם שמים

זוהי המסעדה שבחרו בה הלומדים לעשות סיום על 'יבמות'

ביום בהיר קמה לה מסעדה שהפכה בבת אחת למרכז העצבים לפגישות של אנשי עסקים, אנשי ציבור ועמך ישראל • וזו הסיבה למה כל מי שנכנס שואל "מה זה כל הטוב הזה?!"

זוהי המסעדה שבחרו בה הלומדים לעשות סיום על 'יבמות'
המסעדה בחשמונאים 7 צילום: באדיבות המצלם

מה זה כל הטוב הזה?
מה זה כל הטוב הזה? את השאלה הזו שואלים הרבה מהלקוחות במסעדת חשמונאים 7 בבני ברק שממוקמת ממש סמוך לאולמי נאות ירושלים ובמקביל לבניני ב.ס.ר.

הם שואלים את השאלה הזו גם מהסיבה הפשוטה של הנאה ושמחה מאוכל ברמת שף שגם משביע וגם מפנק.

אבל יש סיבה נוספת שהלקוחות שואלים את המלצר "מה זה כל הטוב הזה?" הסיבה היא שיש מנה כזו בתפריט! המנה שנבנתה במיוחד לקבוצה של בין 2 ל4 סועדים (תלוי בכמות המזון שאתם יכולים להכניס בפעם אחת…). מגישה בשרים משובחים ממגוון סוגים ובמגוון טעמים שיוצרת חגיגה מושלמת לחובבי האוכל והבשר, ובכל פעם מחדש אנחנו שומעים את המשפט הזה. בהתחלה כאשר מזמינים את המנה ושוב בסוף, מבקשים קיסם וכוס יין ואומרים "היי אחי, מה זה כל הטוב הזה??".

השמועה פרסה לה כנפיים ודמויות מוכרות וחשובות מהמגזר החרדי באות להנות מהאוכל המשובח ומהאווירה המדהימה את הפרטים של מי שנצפה שם לאחרונה נשאיר למדור של 'לייבלה'.

חשוב להדגיש שהמסעדה לא רק מגישה אוכל ברמה גבוהה וממוקמת במיקום מרכזי היא גם מעוצבת מאוד ומשדרת המון יוקרה וכשרות מהודרת מה שמזמין חברות ארגונים ומוסדות וכן אנשים פרטיים להזמין את המקום לצורך אירועים קטנים וחשובים, השבוע היה מרגש מאוד כאשר קבוצה של לומדים תלמידי חכמים הגיעה לעשות סיום מסכת 'יבמות' במסעדה ברוב הוד והדר לכבוד התורה הקדושה.

אוכל יהודי צ'ולנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד