י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא היחיד

מימינה לציונות הדתית: חבר המועצה יתמודד בפריימריז

פרסום ראשון: חבר מועצת בעיריית ירושלים יוסף שפייזר, שהתמודד בבחירות האחרונות במפלגת 'ימינה' ופרש ממנה לאחרונה, החל לאסוף חתימות במפלגת 'הציונות הדתית' - כדי להגיש את מועמדתו לרשימה | הוא לא היחיד ממפלגת השלטון לשעבר שבוחן ריצה 

מימינה לציונות הדתית: חבר המועצה יתמודד בפריימריז
כינוס מרכז הציונות הדתית צילום: באדיבות המצלם

יוסף שפייזר, חבר מועצת העיר ירושלים ומועמד מפלגת 'ימינה', מתמודד בפריימריז של מפלגת הציונות הדתית - כך נודע היום (חמישי) ל'בחדרי חרדים'. אם ייבחר במקום גבוה, יהיה חיזוק לאגף הליברלי.

שפייזר, חבר מועצה מטעם סיעת 'התעוררות' בשנה החולפת, החליט להתמודד במפלגה בראשות סמוטריץ' לאחר ששקל את דרכו, עם פרישתו ממפלגת 'ימינה' לקראת נפילת הממשלה.

הוא החל לאסוף את מספר החתימות הנדרשות כדי להגיש מועמדות בקרב מתפקדי המפלגה, וצפוי להכריז בקרוב על מועמדתו באופן רשמי. בכך יצטרף למספר מועמדים חדשים שנוספו לאחרונה, בהם העיתונאי ארנון סגל.

אם יצליח להתברג גבוה ברשימה, שפייזר יוכל לעזור ל'ציונות הדתית' לפנות לאגף הליברלי במגזר הדתי-לאומי, שאליו סמוטריץ' רוצה לפנות כדי להביא 61 לגוש נתניהו, כשכרגע רשימתו מורכבת מחוסר ייצוג להם.

הוא לא היחיד מהמפלגה של איילת שקד שייתכן ויתמודד במפלגתו של סמוטריץ'. גם רוני ססובר, מועמדת 'ימינה' שפרשה, שוקלת אפשרות להתמודד לרשימה.

מטעמו של יוסף שפייזר לא נמסרה תגובה.

מפלגת הציונות הדתית בחירות לכנסת ה-25 מפלגת ימינה מועצת העיר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד