י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חופשה עם כל הפלוסים

חופשה ביעד המפנק בעולם: הכירו את הכפר השוויצרי הקסום, 4 דקות נסיעה מסנט מוריץ – פוֹנטרֶסִינָה

כשאתם בוחרים חופשה אתם רוצים את הטופ, ועושים הכול כדי שהחוויה שחיכיתם לה כל כך תהיה מושלמת: מהנה, מאווררת ומפנקת • היעד שעונה על כל הדרישות יחדיו נמצא אי שם בין הרי האלפים הקסומים של שוויץ, במלון שלוס היוקרתי אשר בכפר פונטרסינה, שם תוכלו ליהנות מאוויר שוויצרי צלול ונופים מטריפים וכן מחוויה קולינרית משובחת וכשרה למהדרין

חופשה ביעד המפנק בעולם: הכירו את הכפר השוויצרי הקסום, 4 דקות נסיעה מסנט מוריץ – פוֹנטרֶסִינָה
מלון שלוס צילום: באדיבות המצלם

הטופ של שוויץ

הכירו את הכפר השוויצרי הקסום פונטרסינה, שממוקם 4 דקות נסיעה מהעיירה סנט מוריץ, מוקף כולו ביערות, רכס מושלג, אגמים מדהימים וכמובן – אוויר שוויצרי צלול כיין. הלוקיישן האידיאלי לחופשה מהאגדות.

בתור פלוס בחרו השנה במלון שלוס היוקרתי, בלב האלפים באזור אגמי סנט מוריץ, משקיף לנוף מדהים של אגמים ורכסי הרים ומזמן חופשה בלתי נשכחת. המלון נבנה במקור כטירה, ולאחרונה שופץ והפך למלון יוקרה 4 כוכבים עם חדרים מרווחים ומאובזרים וסוויטות גדולות ומפוארות בעיצוב מודרני עכשווי באווירה יוקרתית ומרגיעה.

במלון לובי מרווח ומהודר, אולמות וחדרי אוכל מפוארים, טרקלין אירועים יוקרתי וחדשני, בית כנסת, אזור הפעלה לילדים, מרפסת לובי חיצונית סגורה המשקיפה אל הנוף המרגיע, 3 מגרשי טניס, מגרש כדורעף חופים, קיר טיפוס, ספא, סאונה, ג'קוזי וחדר התרגעות, וכן בריכה מקורה ומחוממת.

לחופשה עם כל הפלוסים>>

טעם של עוד

עם המוניטין הידוע של תור-פלוס בכל מה שקשור לחופשות, תזכו לחוויה מלכותית בכל פרמטר וכמובן, לא שכחנו את האוכל! בתור-פלוס לא מוותרים על החוויה הקולינרית והשף הצמוד יגיש לכם בכל יום ארוחות גורמה משובחות בכשרות המהודרת של הרב פדווא שליט"א. במהלך כל היום יעמדו לרשותכם שתייה חמה ועוגות, ורק מזכירים, שהקידוש בשבת יהיה מפואר כמיטב המסורת!

כמידי שנה, גם השנה ישהה במקום הגאב"ד הגאון רבי אשר ווייס שליט"א לאורך התקופה וימסור שיעורים תורניים בנושאים מגוונים.

צאו לטייל

הכפר הפסטורלי נמצא בקירבה לאתרי תיירות רבים ומהווה נקודת מוצא נפלאה לטיולים מרתקים: רכבת ההרים ברנינה אקספרס, הר הדיאבולצה, הר המורטרץ', אגם לוגאנו ועוד מבחר ענק של מקומות בילוי בכל סגנון שרק תבחרו: אטרקציות, מסלולים, אקסטרים או טיולי משפחות.

תוכלו להצטרף לטיולים מטעם הקבוצה בעלות נוספת של כ-500 פרנק לזוג וליהנות מהסעה נוחה ומרווחת, ממסלול טיול מרתק ומהדרכה מקצועית. לחילופין, תוכלו לבנות את המסלול שלכם בעצמכם בהתאמה אישית מדויקת מתוך מגוון האפשרויות הענק שבאזור. תוכלו גם להשתמש בכרטיס 'פס' לתחבורה הציבורית בשווי כ-1,000 ₪ שתקבלו במתנה!

לחופשה עם כל הפלוסים>>

כל המסלולים בשבילכם

החופשה השוויצרית מתקיימת ב-3 פעימות:

1- שבוע שבין 10-17 לאוגוסט – נותרו 7 חדרים אחרונים
2 - שבוע שבין 17-24 לאוגוסט – Sold Out
3 - שבוע 24-31 לאוגוסט – מבצע מיוחד לזמן מוגבל

החופשה כוללת כל מה שתצטרכו כדי להעניק לכם מקסימום רגיעה והתרעננות: טיסות, העברות, 7 ימי אירוח במלון כולל לינה, ארוחות עשירות בבוקר ובערב. כרטיס פס בשווי 280 פרנק, לשימוש בתחבורה הציבורית – חינם!

כל אחד מהמסלולים, טיסות והעברה, הינו בעלות של החל מ-17,680 ₪ לזוג.

מחיר חופשה ללא שירותי טיסה והעברה – 540 פרנק ליום לזוג

למהירי החלטה: מחירים משתלמים במיוחד למסלול 3!

לחופשה עם כל הפלוסים>>

תור פלוס חופשה בחו"ל בין הזמנים נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד