י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי שבועיים

נתן זהבי חזר לשדר והתנצל: "דברים לא ראויים - מצטער שנאמרו"

שבועיים אחרי שהושעה מתוכניתו בעקבות התבטאות קשה שגובלת בהסתה לאלימות כלפי ערוץ 14, שדרן הרדיו נתן זהבי שב לשדר היום אחרי שהתנצל בשידור חי על הדברים • צפו

נתן זהבי חזר לשדר והתנצל: "דברים לא ראויים - מצטער שנאמרו"
נתן זהבי בשידור צילום: רדיו 103FM

שדרן הרדיו נתן זהבי שב היום (חמישי) לשדר בתחנת הרדיו 103fm, כשבועיים לאחר שהושעה בעקבות דברים חמורים שאמר בשידור נגד ערוץ 14.

זהבי הקריא בשעה 12:00 התנצלות בפתח תוכניתו ואמר: "אמרתי דברים שעוררו זעם וביקורת חריפה בקרב הציבור. אני מבקש להבהיר מן הראוי היה שהדברים לא היו נאמרים ואני מצטער שנאמרו".

עוד אמר: "לא הייתה כל כוונה לקרוא או להסית לאלימות מכל סוג שהוא".

בתוכניתו ב-4.7. אמר זהבי כי הוא מקווה שאולפן ערוץ 14 יישרף על כל יושביו וכך סיפר: "אתמול ראיתי חצי שעה את תוכנית 'הפטריוטים' סבלתי. אחרי זה כתבתי וידוי שרציתי שבאמצע שאני צופה בזה, שהאולפן יישרף על יושביו כמה שזב היה נורא ואיום. אמרתי דבר קשה, אני יודע. יושבת חבורה של נבלות בראשות ינון מגל ומטנפים ומלכלכים". 

ההתבטאות החריפה הובילה להשעייתו המיידית על ידי הנהלת התחנה עד שיאות להתנצל. אחרי שבועיים נכנע זהבי וחזר לשדר לא לפני שהביע התנצלות בשידור חי.

בתחנה הודיעו אז באותו היום: "התבטאותו של נתן זהבי בשידור היום היא אמירה חמורה, שאין לה מקום בשידורי רדיו 103fm, ושמהווה חצייה בוטה של גבולות חופש הביטוי. לאחר בירור הנושא עם המגיש, החליטה הנהלת הרדיו להשעות את המגיש משידור עד להודעה חדשה".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פרסם סרטון וגינה את דבריו של זהבי: "‏נתן זהבי איחל היום לאולפני ערוץ 14 להישרף על יושביהם. אי אפשר לשתוק מול ההסתה הפרועה, אי אפשר להעביר את זה על סדר היום".

 

רדיו 103 FM נתן זהבי התנצלות ערוץ 14 הסתה לאלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד