י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסכנה בחומר לחיטוי ידיים

החום הכבד: נהגים הוזהרו לא להשאיר חפצים דליקים ברכב

הרשויות הסעודיות פרסמו אזהרה מפני הסכנה של השארת חומרים דליקים במכונית במהלך חום הקיץ העז. אחד הפריטים המסוכנים ביותר הוא חומר חיטוי ידיים, המכיל אלכוהול, ואם הוא נשאר על לוח המחוונים באור שמש ישיר, הוא עלול להצית שריפה

החום הכבד: נהגים הוזהרו לא להשאיר חפצים דליקים ברכב
יובש וחום: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בהודעה שפרסמו הרשויות הסעודיות, נאמר לנהגים לא להשאיר פריטים דליקים במכוניות למען ביטחונם, מכיוון שחום עז עלול לגרום להם להתלקח או להתפוצץ, כולל מכשירים חשמליים, סוללות לטלפונים, מציתים, ומכלי גז ובקבוקי חיטוי ידיים.

אחד הפריטים המסוכנים ביותר הוא חומר חיטוי ידיים, המכיל אלכוהול, ואם הוא נשאר על לוח המחוונים באור שמש ישיר, הוא עלול להצית שריפה. כמו כן, מאמינים כי היו מספר מקרים של מכשירי חשמל באיכות נמוכה שהתפוצצו במכוניות חמות ברחבי הממלכה, וגרמו לנזק ופציעות.

על פי המרכז הלאומי למטאורולוגיה הסעודי, מקומות רבים במדינה חוו תנאים חמים במיוחד אמש (רביעי). ואדי אל-דוואסיר ואל-אחסה רשמו את הטמפרטורות הגבוהות ביותר במדינה, בין 47 ל-48 מעלות צלזיוס, אך השמים מעל נג'ראן היו מעוננים וגשם ירד בחלקה הדרומי והמערבי של ערב הסעודית.

החום הלוהט השבוע גרם לאי נוחות לתושבי ריאד, וחלקם דיווחו שהצמיגים שלהם נמסו בכבישים חמים. הטמפרטורה המקסימלית הצפויה בריאד השבוע היא 45 מעלות צלזיוס, כאשר גל החום נמשך עד סוף השבוע. הטמפרטורות באזור מכה צפויות להגיע לכ-38 מעלות צלזיוס.

סעודיה חומר חיטוי חום שרב עומס חום קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד