ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הופעה נדירה בהלוויה

לראשונה מזה שבעה חודשים: טראמפ נפגש עם בתו

דונלד טראמפ ניחם את בתו איוונקה בהלוויית אמה איוונה. השניים נראו יחד בפעם הראשונה מזה שבעה חודשים אחרי עדותה על מה שהתחולל ב-6 בינואר כשההמון פרץ לבניין הקפיטול 

לראשונה מזה שבעה חודשים: טראמפ נפגש עם בתו
אילוסטרציה צילום: Pixabay

הנשיא לשעבר טראמפ, נראה מנחם את בתו איוונקה שהייתה נסערת בעליל בזמן שהשניים המתינו לעזוב את בית הלוויות לאחר הלוויית אמא של איוונקה. גם דונלד וגם איוונקה, נראו בצער כשהמתינו בבית הלוויות.

איוונקה הייתה ידועה בתור הילדה האהובה על דונלד לפני המהומות בבחירות לנשיאות ב-2020. היא ובעלה ג'ארד קושנר שימשו כיועצים בכירים בממשל טראמפ, והוועדה שחוקרת את המהומות ב-6 בינואר שידרה חלק מעדותה, שבה אמרה כי "אין ראיות לזיוף של קולות הבחירות" דברים שאביה דונלד טראמפ לא אהב לשמוע.

אמש (רביעי) התכנסו השניים בניו יורק כדי להיפרד מאיוונה, אשתו הראשונה של דונלד ואם שלושת ילדיו הגדולים שמתה בשבוע שעבר בגיל 73. גם דונלד, 76, וגם איוונקה, בת 40, נראו שקועים מצער כשהם חיכו בבית הלוויות לפני שעשו את דרכם לכנסיית סנט וינסנט פרר בשדרת לקסינגטון.

הגברת הראשונה לשעבר מלניה טראמפ, אשתו השלישית, השתתפה גם היא בהלוויה, לאחר ששמרה על מערכת יחסים לבבית בפומבי עם איוונה וקיבלה אותה בברכה באירועים משפחתיים. הילדים ומשפחותיהם התאספו כדי לקבל את פני הארון. זאת הפעם הראשונה שטראמפ ובתו נראים יחד מזה שבעה חודשים מאז שהיחסים שלהם נפגעו בגלל ההפסד בבחירות לנשיאות ב-2020.

איוונקה ספדה בהלוויה: "כשגדלתי, אמא שלי לא אמרה לי שאישה יכולה לעשות כל מה שהיא רוצה, היא הראתה לי, היא הייתה פורצת דרך בקרב גברים ונשים כאחד, אמא שלי אמרה לי פעם שאין שום דבר שהיא לא יכולה לעשות עם עקבים, היא לימדה אותנו לדוג דגים ואז לבשל את מה שתפסנו, אמא שלי הרחיבה את דעתנו".

גם הבן בארון טראמפ, הופיע ביום רביעי בפומבי, בהופעה נדירה, הוא נראה משתתף בטקס הלוויה של איוונה טראמפ יחד עם שאר בני משפחתו.

דונלד אביו של בארון היה נשוי לאיוונה מ-1977 עד 1992 לפני שנישא למארלה מייפלס, ומאוחר יותר לאימו של בארון מלאניה. בארון נולד ב-2006, שנה לאחר שהוריו נישאו ו-14 שנים לאחר שאביו ואיוונה נפרדו.

דונלד טראמפ איוונקה טראמפ מלניה טראמפ אריק טראמפ בארון טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד