ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בדיקת תיק ביטוח – נקודות מפתח

כולנו יודעים שיש לנו ביטוחים כאלה ואחרים, אך אף אחד לא באמת יודע אילו ביטוחים. מה שגורם לאנשים רבים לחשוב כי הם מכוסים בצורה מקיפה, אך המציאות שונה לגמרי

בדיקת תיק ביטוח – נקודות מפתח
בדיקת תיק ביטוח צילום: FREEPIK

האם אתם יודעים אילו ביטוחים יש לכם ואילו ביטוחים חסרים לכם? ככל הנראה שהתשובה היא תשובה שלילית. כולנו יודעים שיש לנו ביטוחים כאלה ואחרים, אך אף אחד לא באמת יודע אילו ביטוחים. מה שגורם לאנשים רבים לחשוב כי הם מכוסים בצורה מקיפה, אך המציאות שונה לגמרי. בדיקת תיק ביטוח היא פרוצדורה שנועדה לספק לכם תשובות לשאלות השונות שמעסיקות אתכם. זוהי הדרך שלכם לדעת כי יש לכם ביטוח לכל תרחיש שעלול לקרות, גם למקרים פחות צפויים. לפני שאתם בודקים את התיק הביטוח שלכם באמצעות אתר הר הביטוח , יש כמה נקודות שחובה להכיר.

כל כמה זמן צריך לעשות את הבדיקה?

אין צורך לחזור על הבדיקה בתדירות קבועה כי הדברים לא אמורים להשתנות. בכל זאת אנו מציעים לכם לבחון את תיק הביטוח שלכם פעם אחת בשנה כדי שתוכלו להיות רגועים. הבדיקה עצמה היא לא בדיקה ארוכה, מה שאומר שהיא לא תגזול מכם זמן יקר. מעבר לכך היא תאפשר לכם לדעת כי לא היו שינויים שמצריכים תשומת לב מהצד שלכם. סיבה נוספת לעשות בדיקה מקיפה היא כאשר אתם עושים שינויים גדולים בביטוחים שלכם. הבדיקה תאפשר לכם לדעת כי כל הביטוחים נכנסו לתוקף, דבר שיוריד את מפלס הלחץ. כמובן שבגלל שיש המון אתרים שמאפשרים בדיקה פשוטה תוכלו לעשות אותה מתי שמתחשק לכם.

מי אמור לעשות בדיקת תיק ביטוח?

באמצעות מנוע לאיתור כספים אבודים תוכלו לעשות את הבדיקות בעצמכם. כבר לא תצטרכו לפנות לחברות שונות שיעשו את הבדיקה המקיפה עבורכם. עם זאת ישנה המלצה להעביר את המושכות לחברה מנוסה שתעשה את הבדיקה בשבילכם. החברה צריכה להיות חברה שאתם סומכים עליה, כזאת שמתמחה בבדיקת תיק ביטוח. הסיבה לכך היא שלחברה יש את הידע לבחון את תיק הביטוח בצורה הכי מקיפה. היא תדע אילו ביטוחים חסרים לכם, ואילו ביטוחים מיותרים רשומים על השם שלכם. לבד תתקשו מאוד לדעת אילו ביטוחים טובים יותר ואילו ביטוחים טובים פחות.

מה תוכלו לקבל באמצעות הבדיקה?

הדבר הראשון שתוכלו להשיג זה שקט כי שהעניינים נמצאים בשליטה שלכם. לצערנו רוב האנשים לא מתעסקים עם תיק הביטוח שלהם מכיוון שהם יודעים שהוא מבולגן. אחרי שתעשו בדיקת תיק ביטוח באמצעות אתר הר הביטוח או כל אתר אר, הכל יהיה שם מסודר. מעבר לכך תוכלו להוסיף לתיק הביטוח ביטוחים שונים שחסרים לכם. כולנו נוכל למצוא כל מיני ביטוחים חדשים שיכולים לכסות אותנו בצורה מקיפה. מעבר לכך תהיה אפשרות לבטל ביטוחים שונים שלא רלוונטיים עבורכם. יכול להיות שאותם ביטוחים היו טובים בעבר, אך כיום אין בהם צורך אמיתי. אנשים רבים משלמים מאות שקלים בכל חודש על ביטוחים מבלי לדעת עד כמה זה נדרש.  

ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד