כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הבקבוקים שיעשו לכם את הקיץ

מחפשים דרך מעניינת ומקורית לפרסם את העסק שלכם? למה שלא תדפיסו על בקבוקים ותעזרו לכולם לשתות יותר מים, ועל הדרך לשמור על איכות הסביבה?

הבקבוקים שיעשו לכם את הקיץ
בקבוקי שתיה צילום: טיקט

הבקבוקים שיקדמו אתכם

לכל החברות הקטנות והגדולות שמחפשות דרך לקדם את העסק שלהם ולהביא המון לקוחות חדשים שיצרכו את השירותים שלכם – הדפסה על בקבוקים היא הדרך האידיאלית בשבילכם. בקבוקים נחשבים לאחד המוצרים המובילים בקיץ, עליהם תוכלו להדפיס את לוגו החברה שלכם, פרטים כמו מספר טלפון וכתובת והם ידאגו באופן סמוי להביא אליכם לקוחות חדשים. אם כל הלקוחות העכשוויים שלכם ישתמשו בבקבוקים שתתנו להם במתנה, ויחלפו בכל יום על פני מאות אנשים שיראו את ההדפסה של הלוגו שלכם – תכפילו את מספר הלקוחות שלכם ב2. השימוש בבקבוקים הוא תמידי, אנשים אוהבים להסתובב עם בקבוק רב פעמי ששומר על הסביבה ועל הקור של המים, במיוחד כשזה מגיע אליהם כמתנה בחינם.

כולם רוצים להיות חלק מהטרנד

יש המון טרנדים לאחרונה, כשאחד מהם הוא בקבוקים רב פעמיים. מה שטוב בבקבוק ששומר על טמפרטורת המים, הוא שהוא אינו מוגבל רק למים קרים. תוכלו להשתמש בו גם כתרמוס עם מים חמים ולהביא איתכם קפה לעבודה או לסידורים. הדפסה על בקבוקים יכולה להיות אופנתית כשתוכלו להתאים את הצבע של הבקבוק לצבע של לוגו החברה או למטרה לשמה אתם מדפיסים על הבקבוקים. בגלל שהבקבוק יחסית גדול, שטח ההדפסה יוכל להכיל הרבה, ולדאוג שההדפסה שלכם תהיה בולטת, צבעונית שכל יראו ממרחקים.

בזכות המודעות של החברה לאיכות חיים ובריאות, אנשים החלו להשתמש יותר במוצרים בריאים ששומרים על הסביבה. אם אתם עוד לא שם, בקבוקים רב פעמיים הוא הצעד הראשון לעבר חיים בריאים יותר. כך תוכלו לשתות יותר מים, לקחת אותו איתכם לכל מקום ולהימנע מפלסטיק ובזבוז כסף על קניית משקאות במשך היום. גם לאותם האנשים שאוהבים להתאמן ומחפשים דרך לשמור על המים קרים ומרעננים – הבקבוקים הם בדיוק בשבילכם.

סוגי הבקבוקים

אז החלטתם שאתם רוצים בקבוקים משלכם וכעת כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור חברה בעלת ניסיון בתחום ההדפסות. הכירו את חברת טיקט, המתמחה בהדפסה על מוצרים שונים, ביניהם תיקים, כובעים, מגבות וכמובן בקבוקים. אם תצטרכו עזרה, אם זה בעיצוב הלוגו או בבחירת המוצר שמתאים ביותר למטרה שלכם – תוכלו לפנות ישירות לחברה ויחד תעברו תהליך בדרך למוצר המושלם עבורכם.
לפני שאתם בוחרים במוצר, כדאי שתכירו חלק מהבקבוקים שקיימים:
הדפסה על בקבוקים יכולה להיעשות על בקבוקים שעשויים מנירוסטה, שנחשבים לבקבוקים האיכותיים ביותר שקיימים כיום. הם עמידים לאורך זמן ושומרים על חום ועל קור – בהתאם למה שתמזגו בפנים. המשקה החם שלכם יישמר לאורך 24 שעות שלמות, והמשקה הקר יישמר לאורך 12 שעות בזכות ואקום אוויר שחוצץ בין שתי שכבות. הנירוסטה לא מחלידה ועמידה לאורך שנים של שימוש, דבר שיעזור לבקבוקים שלכם להיראות טוב כאילו קנו אותם אתמול. בקבוקים נוספים שנמליץ לכם עליהם הם בקבוקים העשויים מאלומיניום. הם מתאימים לאנשים שעושים כושר כי הם בעלי משקל נמוך מאוד ואין צורך לסחוב אותם ולהתאמץ. האלומיניום דק מאוד אבל עדיין נחשב לאחד החומרים האיכותיים ביותר לבקבוקים. בקבוק נוסף הוא בקבוק מחומר הפלסטיק, הוא מוצר יותר זול ונגיש, אך שימו לב שהשימוש בהם הוא רק לשתייה קרה, בגלל הפרשות חומרים רעילים בעת שימוש במים חמים.

כאשר אתם מחליטים מה להדפיס על הבקבוק החדש שלכם, חשוב שתחשבו על העיצוב. כי האיכות כבר קיימת בחברת טיקט שדואגת לכם תמיד. אבל אם אתם צריכים עזרה בעיצוב הלוגו, הם יעזרו לכם בכל שלב כדי שאתם תצאו מרוצים. כל מה שעליכם לעשות הוא להחליט מה יהיה מודפס שם: האם זה יהיה מספר הטלפון שלכם? סלוגן מצחיק? שם החברה או הסמל שלה?
אחר כך חשבו על צבע הבקבוק – הצבע בהחלט תורם למסר של הפרסום ושל החברה. אל תפחדו לבלוט ולהשתמש בצבעים עזים, אנשים לאחרונה אוהבים את הצבעוני והמיוחד ואין ספק שהבקבוק שלכם יהיה חלק מהצהרת האופנה שלהם. לפרטים נוספים וייעוץ אישי ונוח, תוכלו לפנות לחברת טיקט שיעזרו לכם לפרסם את עצמכם ולהביא המון לקוחות חדשים.

בקבוקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד