כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בשווי 1.6 מיליון יורו

למדו את המקום: המשטרה עצרה צמד ששדד 45 בקבוקי יין

מסעדה ספרדית הייתה קורבן של צמד שודדים מומחים שנעצרו בגבול מונטנגרו-קרואטיה לאחר פעילות משטרה בת תשעה חודשים. בני הזוג ביקרו במסעדה שלוש פעמים כדי להכיר את המקום לפני שביצעו את הגניבה. בזמן שהאיש בזז את המרתף, האישה הסיחה את דעתו של איש צוות בכך שביקשה אוכל

למדו את המקום: המשטרה עצרה צמד ששדד 45 בקבוקי יין
אילוסטרציה צילום: Pixabay

בלשים עצרו זוג שודדים בגין גניבת 45 בקבוקי יין בשווי של יותר מ-1.6 מיליון יורו ממסעדה בספרד בשנה שעברה., שני האנשים נעצרו לאחר מבצע משטרה בינלאומי בן תשעה חודשים שהסתיים בקרואטיה.

באוקטובר 2021, גבר ואישה ששהו במלון ובמסעדה בקאסרס, דרום מערב ספרד, שדדו עשרות בקבוקי יין צרפתי יקר, כולל יין משנת 1806, בשוד שעלה לכותרות ברחבי העולם.

בהצהרה של המשטרה הספרדית נאמר, כי הגניבה הייתה "מתוכננת בקפידה" והחלה בכך שהאישה השתמשה בתעודת זהות שוויצרית מזויפת כדי להיכנס למלון, הזוג סעד במסעדה, ואז קיבל סיור במרתף היין הנודע של מסעדת 'אטרוי' (Atrio). לאחר מכן הם הלכו לחדר שלהם, אותו עזב האיש במהירות כדי לחזור למרתף, לאחר שהשתמש במפתח שארגן קודם לכן כדי לקבל גישה למקום.

הוא יצא עם שלושה תרמילי גב גדולים - אחד על הגב ושניים בכל יד - שהחזיקו את הבקבוקים שהחביא, ואשר היו ממולאים במגבות של מלון כדי להגן על הבקבוקים. בזמן שהאיש בזז את המרתף, האישה הסיחה את דעתו של איש צוות בכך שביקשה להכין אוכל, למרות שהמטבח נסגר. בני הזוג עזבו את המלון ב-5:30 בבוקר למחרת.

לאחר חקירות ומעקבים רבים בספרד ובמדינות אחרות, השוטרים הצליחו לזהות את שני החשודים, תוך שהם מציינים את מידת המקצועיות הגבוהה, ההתמחות והתכנון המושלם שהושקעו בגניבה, נכתב בהודעת המשטרה. הם גם גילו שבני הזוג ביקרו במסעדה שלוש פעמים כדי להכיר את המקום לפני שביצעו את הגניבה.

לפי המשטרה, בני הזוג עזבו את ספרד כמה ימים לאחר הגניבה והסתובבו באירופה עד שהיה קשה לשוטרים לעמוד בקצב שלהם, בסופו של דבר עקבו אחריהם עד לגבול בין מונטנגרו לקרואטיה, הם נעצרו בקרואטיה הודות למבצע משטרתי משותף שכלל את האינטרפול והיורופול.

יין ספרד קרואטיה מסעדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד