י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סצנת חוף מדממת

כ-30 צבי ים נמצאו דקורים למוות באי נידח

גבר יפני שלכד צבי ים ברשתות הדיג שלו, הרג אותם באכזריות. הוא טען בפני איגוד הדייגים המקומי כי הצבים נתפסו ברשתות הדייג שלו, ומתוך תסכול הוא הרג אותם כי לא הצליח לשחרר אותם

כ-30 צבי ים נמצאו דקורים למוות באי נידח
אחד הצבים המתחם צילום: צילום מסך

דייג יפני הודה שדקר למוות עשרות צבי ים מוגנים, נופשים בחוף נתקלו בסצנה המחרידה. בין 30 ל-50 צבי ים ירוקים נמצאו מתים או עם פצעי דקירה בצווארם ​​בחוף באי הנידח קומג'ימה בסוף השבוע. עובדי עירייה מצאו את העבריין אך לא ציינו את שמו.

החשוד האלמוני אמר לאיגוד הדייגים המקומי כי הצבים נתפסו ברשתות הדיג שלו ומתוך תסכול בניסיון לשחרר אותם, הוא פשוט הרג אותם. הוא אמר כי הוא שיחרר הרבה מהם למים חזרה, אבל לאחר שנאבק כל כך הרבה זמן, הוא החל לדקור אותם כדי לנסות ולהחליש אותם.

על פי הדיווחים בתקשורת היפנית, המשטרה חוקרת את מקרי המוות של הצבים, אך מקור משטרתי סירב להגיב לשאלה האם הדייג עלול לעמוד בפני עונש. צבי ים ירוקים רשומים כמין בסכנת הכחדה על ידי המשרד לאיכות הסביבה של יפן ונמצאים ב"רשימה האדומה" של האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע של מינים מאוימים.

ד"ר איסאו קוואזו, מומחה לצבי ים במרכז המחקר של אוקינאווה צ'וראשימה ביפן, אמר ל'ניו יורק טיימס' כי הוא שומע לעתים קרובות סיפורים דומים מדייגים, ואמר: "רבים אומרים שיש יותר מדי צבי ים ושהם נאבקים בגלל זה", הוא המשיך: "בקנה מידה עולמי, אין מספיק צבי ים, אבל בהתאם לאזור, צבי הים מטרידים רבים".

צב צב ים יפן דייגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד