י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צוקרברג הודיע

משתמשי פייסבוק שימו לב: בקרוב מהפך על הדף שלכם

מנכ"ל פייסבוק הודיע בשעות האחרונות על שינוי משמעותי שיופיע בקרוב על דף הפייסבוק שלכם. יותר לא תפספסו פוסטים של חברים, קבוצות ודפים שחשוב לכם לא לפספס מהם מילה ובצורה מסודרת ומאורגנת | תוכלו גם לשלוט במה שמעניין אתכם 

משתמשי פייסבוק שימו לב: בקרוב מהפך על הדף שלכם
אילוסטרציה צילום: unsplash

מנכ"ל ומייסד פייסבוק-מטא, מארק צוקרברג, הודיע על שינוי משמעותי למשתמשי הרשת החברתית. בשנים האחרונות שמנו לב לשינויים מעת לעת של פיד החדשות בדף הפייסבוק שלנו שחלקם היוו מטרד וקוממו לא מעט משתמשים. בשעות האחרונות עדכן צוקרברג על שינוי חדש באופן שבו יוצגו התכנים בקיר שלנו.

בהודעה שפרסם בדף הפייסבוק שלו שאחריו עוקבים קרוב ל-120 מיליון איש, כתב צוקרברג: "אחת התכונות המבוקשות ביותר לפייסבוק היא לוודא שאנשים לא מפספסים פוסטים של חברים. אז היום אנחנו משיקים לשונית פידים בה תוכלו לראות פוסטים של חברים, קבוצות, דפים ועוד בנפרד בסדר כרונולוגי".

לדבריו, "האפליקציה עדיין תיפתח להזנה מותאמת אישית בלשונית הבית, שבה מנוע הגילוי שלנו ימליץ על התוכן שאנחנו חושבים שהכי אכפת לכם ממנו. אבל לשונית 'הזנות' תיתן לך דרך להתאים אישית ולשלוט בחוויה שלך עוד יותר".

כלומר נוכל לבחור בין האפשרויות בלשונית 'הבית' - 'Home' שנמצא בראש העמוד שיישאר כברירת המחדל של הפלטפורמה. העדכון החדש יושק בהדרגה ברחבי העולם בשבועות הקרובים ויוצג למשתמשי iOS בסרגל הכלים שבתחתית המסך כרגיל ואילו למשתמשי אנדרואיד (סמסונג, LG, שיואמי וכדו') יופיע השינוי בחלקו העליון של המסך.

תגובות הגולשים לפוסט של צוקרברג היו מעורבות, חלקם בירכו וחלקם התלוננו על הממשק הפחות ידידותי לטעמם. כך או כך, תמיד יהיו מתלוננים ותלונות על כל דבר ועניין בתחומי החיים.

עמוד פייסבוק דף פייסבוק מארק צוקרברג Facebook

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד