י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ככה עושים אחדות?"

קרב האשמות: העימות בין סמוטריץ' לבן גביר מתחמם

בעקבות פערים במשא ומתן וראיונות משמיצים בתקשורת, המתיחות בין יו"ר 'עוצמה יהודית' ליו"ר 'הציונות הדתית' גוברת  - סמוטריץ' מגייס לקרב רבנים שיעמדו לצידו, ובמקביל תוקף: "הוא כבר חודש מנהל קמפיין בחוץ לעיני הציבור" | בן גביר לא נותר חייב והגיב

קרב האשמות: העימות בין סמוטריץ' לבן גביר מתחמם
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר צילום: חיים טויטו

המתיחות בתוך רשימת 'הציונות הדתית' בבחירות האחרונות עולה שלב ביממה האחרונה, סמוטריץ' ובן גביר מנהלים קרב האשמות - בצל המגעים שלא מתקדמים.

בראיון שפורסם לקראת סוף השבוע, יו"ר 'הציונות הדתית' מטיח ביקורת בבן גביר: "אני לא מצליח להבין למה איתמר כבר חודש מנהל קמפיין בחוץ לעיני הציבור, בעיניי זה רק מזיק. אמרתי לו שבעיניי הוא טעה טעות קשה", אמר ל-N12.

"איתמר זרק לא פעם ולא פעמיים קולות", הגדיל סמוטריץ' לומר, והאשים את בן גביר בין היתר גם ב"טרללת של השנים האחרונות, רק בגלל הרפתקאות כאלה של הימין החדש ושל פייגלין ובן גביר".

יו"ר 'עוצמה יהודית' לא נותר חייב, וצייץ בטוויטר שאלה "בצלאל יקירי, ככה עושים אחדות?". במקביל, סמוטריץ' גייס לטובתו רבנים וראשי ישיבות מהציונות הדתית, ואמש קיים ישיבת חירום בביתו של זקן הרבנים, הרב חיים דרוקמן.

אסיפת רבני הציונות הדתית עם סמוטריץ'

עדי שמיעה שנכחו בסמוך לישיבה, שנערכה אל תוך הלילה, מעידים על טונים גבוהים בין הרבנים. בסופה, החליטו האחרונים להוציא הודעת גיבוי לסמוטריץ' וקראו ל"שאר אנשי הציבור לנהל את השיח באופן רציני", ברמיזה לבן גביר.

אתמול דיווחנו על פערים משמעותיים בין הצדדים, ושבכוונתו של סמוטריץ' ליטול 80% מהמקומות ברשימה, ואילו בסביבת בן גביר, שדורש חצי-חצי, חשים זלזול והערכה לא נכונה לכוחם האלקטורלי.

בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד