י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מכה לליאון • רבני הציונות הדתית בעד ברקת

מכה למשה ליאון • רבני הציונות הדתית חתמו על מכתב הקורא להצביע עבור ניר ברקת לראשות עיריית ירושלים • בין החותמים: הרב חיים דרוקמן והרב שלמה אבינר

ניר ברקת. צילום: פלאש90
ניר ברקת. צילום: פלאש90

עשרות רבני הציונות הדתית, רבני שכונות וקהילות, אנשי ציבור ואקדמיה מירושלים
הביעו תמיכתם בניר ברקת לראשות העיר ירושלים באיגרת תמיכה.

בין החותמים: ראש ישיבות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת עטרת כהנים בעיר העתיקה הרב שלמה אבינר, ראש מוסדות צביה-נועם הרב איתן אייזמן, הרב הצבאי הראשי לשעבר הרב אביחי רונצקי המקורב ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, הרב אורי שרקי, הרב יהודה בן ישי, הרב פרופ' נריה גוטל, הרב שמואל זעפרני, פרופ' שלום רוזנברג, פרופ' ברכיהו ליפשיץ ונוספים.

"אנו מברכים את ברקת על פועלו ומסירותו בחמש השנים האחרונות למען חיזוק שלמותה ואחדותה של ירושלים. בתקופה זו נעשתה עשייה ברוכה בעיר, הן בחיזוק מוסדות התורה והרוח לכלל הציבורים והמגזרים בירושלים והן בפיתוח ובבניין ירושלים על כל חלקיה. אנו קוראים לכם לתת יד ולחזק את ניר ברקת על מנת שימשיך לעשות חיל בעיר הקודש וידאג להמשיך ולפאר את בניינה. אנו מקווים כי בעזרת ה' תגדל ותתעצם הפעילות המבורכת שלו גם במשך חמש השנים הבאות".

במכתב מתייצבים רבנים בכירים המייצגים את כל גווני הציונות הדתית החל מחוגי ישיבת הר המור, ישיבת מרכז הרב, ישיבות בני עקיבא ועד רבני צהר וזאת לצד עשרות רבני שכונות וקהילות בירושלים המשפיעים על אלפים מבני הציונות הדתית החיים בעיר.

במטה ברקת רואים בתמיכה הנ"ל משום מכה קשה למועמד המתחרה משה ליאון, בטענה כי "הסיכוי היחיד לניצחונו של משה לאון לבחירות לראשות, תלוי בהצלחתו לגייס בנוסף לתמיכה של כל המגזר החרדי בעיר, גם אחוז משמעותי בקרב הציונות הדתית.

בבחירות האחרונות הצביעו, לפי הערכות, כ-60% מהציונות הדתית בעד ניר ברקת, וכ-40% עבור מאיר פורוש. כיום, לפי סקרים שנערכו, עולה כי הפער לטובת ברקת גדל והוא זוכה ל-80% תמיכה לעומת 20% בלבד שמקבל משה לאון".
ניר ברקת ירושלים משה ליאון הרב דרוקמן הרב אבינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד