ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
יישאר להשגחה

כך עברה השבת על ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בבית החולים

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין התפלל את תפילות השבת בבית החולים 'מעייני הישועה' עם מניין תלמידים. סעד את סעודות השבת עם בתו וחתנו הגרא"י אדלר, שימש סנדק בברית לנינו נכד לחתנו הגר"א גרבוז. ראש הישיבה יישאר להשגחה ובדיקות בבית החולים | שבת היא מלזעוק

כך עברה השבת על ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בבית החולים
ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין צילום: שוקי לרר

ראש הישיבה ומנהיג הציבור הליטאי, הגאון רבי גרשון אדלשטיין, מאושפז עדיין בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק שם נשאר להשגחה לאחר שפונה בחמישי בבוקר ברכבו לאחר חשש לאירוע לבבי.  

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה התפלל את תפילות השבת בבית החולים מעייני הישועה עם מניין תלמידים שהגיעו במיוחד לחדרו, סעד את סעודות השבת עם בתו וחתנו הגאון רבי אברהם ישעיהו אדלר מראשי ישיבת 'רבינו חיים עוזר'.

כמו כן, בשבת בבוקר התקיים בחדרו שמחת ברית לנינו, נכד לחתנו הגאון רבי איתמר גרבוז ראש ישיבת 'ארחות תורה', בן הרב צבי יהודה גרבוז, חתן הגאון רבי אלעזר דוד אפשטיין מראשי ישיבת 'תורה בתפארתה' נין מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, ראש הישיבה שימש סנדק בברית.

כמו כן התקיימה שמחת ברית לנין נוסף השבת של ראש הישיבה, נכד לחתנו הגאון רבי דוד לוי מראשי ישיבת פוניבז', בן הרב יעקב גנוט, הברית התקיימה בבית ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי ברחוב בן זכאי בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה מרגיש מצוין ונשאר בבית החולים להשגחה והמשך בדיקות. ראש הישיבה מקבל טיפול מסור מטובי הרופאים בבית החולים. 

הערב (מוצאי שבת), הגיע יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני להתייעצות בחדרו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. השניים שוחחו ארוכות בנושאים העומדים על סדר יומה של היהדות החרדית.

הציבור נקרא להמשיך להתפלל לחיזוק בריאותו השלמה של ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון בן מרים לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

הרב גרשון אדלשטיין בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד