כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"סוכלה פגיעה חסרת תקדים"

כלי תקשורת באיראן: נלכדה רשת ריגול ישראלית

כלי תקשורת באיראן דיווחו כי כוחות הביטחון עצרו רשת ריגול ישראלית שחדרה למדינה דרך כורדיסטן. לטענת האיראנים, על המרגלים נתפסו נשק, חומרי נפץ וציוד תקשורת

כלי תקשורת באיראן: נלכדה רשת ריגול ישראלית
איברהים ראיסי צילום: סוכנות הידיעות תסנים

באיראן דווח היום (שבת) כי כוחות הביטחון המקומיים עצרו רשת של סוכנים שעבדו עבור ישראל, לפני שהצליחו לטענתם לבצע חבלה ו"פעולות טרור". הדיווח של משרד ההסברה האיראני מגיע על רקע הניסיונות הגוברים של איראן לדהור לעבר פצצה גרעינית בצל כשלון השיחות עד כה מול המערב.

בהודעת משרד ההסברה נטען כי "חברי הרשת, אשר עמדו בקשר עם סוכני ארגון המוסד דרך מדינה שכנה, נכנסו לאיראן דרך כורדיסטן באמצעות אמצעיים טכנולוגיים עדכניים. הסוכנים נעצרו כשברשותם כלי נשק וחומרי נפץ שנועדו למטרות חבלה חסרות תקדים באזורים רגישים. כמו כן, הם נשאו ברשותם ציוד טכני וציוד תקשורת שהתגלו והוחרמו".

הם הוסיפו כי "החקירה והמעקב המודיעיני המתמשך אחר כל קשר פנימי וחיצוני שניהלו צוות הטרור, ממשיכה. מידע נוסף יובא לידיעת העם האיראני כשיתגלה".

בשבוע האחרון פרסם ערוץ אופוזיציה איראני כי מספר עבריינים שגויסו ע"י המוסד חקרו איראנים תחת איומים, וחשף כי הנחקר הוא ידוללה ח'דמתי, בכיר בכוח המגן על המשטר האיראני האסלאמי, שלכאורה נחקר בנוגע להברחות נשק - ושוחרר.

איראן מוסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד