כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לשלומה של מלכות

50 מעמדי תפילה בער"ח לקיום הקיבוץ באומן

קריאה קדושה מהרבנים גדולי זקני ברסלב ועימם כלל משפעי החסידות למען קיום ראש השנה תשפ"ג באומן | כ-50 מעמדי תפילה מרכזיים יתקיימו ברחבי הארץ והעולם בער"ח מנחם אב לקיום הקיבוץ באומן ולשלומה של מלכות

50 מעמדי תפילה בער"ח לקיום הקיבוץ באומן
גלריה מערב ר"ה תשפ"ב באומן צילום: עזרא המבורג

'קול קורא' מכלל הרבנים חשובי משפיעי ברסלב ובראשם גדולי זקני ברסלב מכל העולם, הקורא לכלל החסידים להשתתף ביום התפילה העולמי המתוכנן להתקיים בערב ראש חודש אב הבעל"ט.

כפי שכבר פורסם בעבר, על פי התוכנית יתקיים 'יום תפילה וזעקה עולמי' בכדי "לפתוח" שערי ציון, ולפעול את קיום הקיבוץ בראש השנה בריבוי הבתים של רבבות אלפי ישראל כמידי שנה בשנה.

בכדי שלא תהיה מניעה לשום יהודי להשתתף ביום תפילה היסטורי זה, יזמו העסקנים הנמרצים רעיון שבתחילה היה נראה גרנדיוזי ולפיו תתקיים עצרת מרכזית בכל עיר ועיר בכל העולם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתחילה זה היה נראה מופרך ולא הגיוני, אבל לאחר הרבה עבודה, ובעיקר המון המון סייעתא דשמיא, אנו מתבשרים על קרוב ל-50 ערים בכל העולם, אשר בהם יתקיימו עצרות מרכזיות בהשתתפות כלל חסידי ברסלב תושבי אותה עיר.

כמו כן סוכם עם כל הישיבות של ברסלב על השתתפותם בעצרות המרכזיות בעיר בו שוכנת הישיבה. על פי התוכנית תתקיים בכל עיר עצרת אחת ומרכזית, עם דרשה מפי אחד ממשפיעי החסידות ואמירת תהילים וסליחות.

מדובר בבשורה היסטורית ומרגשת, אשר בוודאי תסלול את הדרך ותשבור את כל המניעות הקשות בדרך לרבינו. איננו רוצים לנקוב במספרים, אבל לפי החישובים מדובר על אלפי אלפי מתפללים באותו זמן בכל העולם.

אין ספק שזה יהיה ציון דרך משמעותי בנסיעה השנה לאומן, ובוודאי שכל אחד שרוצה לנסוע השנה לרבינו, יהיה שם בכדי ליטול חלק בדבר נשגב זה שבוודאי יחיש את פעמי הגאולה.

רשימה חלקית של הערים אשר יתקיימו בהם עצרות מרכזיות: אומן, בהיכל הציון. ארה"ק: אור יהודה, אלעד, אשדוד, באר שבע, ביתר, בית שמש, בני ברק, מודיעין עלית, הוד השרון, הר יונה, זכרון יעקב, חדרה, חיפה מרכז, חיפה קרית שמואל, חריש, יקנעם, יצהר, ירושלים, מירון, נתיבות, עמנואל, עפולה, פתח תקווה, צפת, קרית ביאליק, קרית עקרון, ראשון לציון, ראש העין, רכסים, רמת השרון, רעננה, תל אביב. חו"ל: וויליאמסבורג, בארא פארק, מאנסי, קרית יואל, ליקווד, קרית טאהש, לונדון, אנטוורפן, מנצ'סטר.

יצויין, כי בארץ ישראל יתקיימו העצרות ביום רביעי בערב – ליל ער"ח, וברחבי חו"ל נערכות התפילות ביום חמישי – יום ער"ח.

חסידות ברסלב אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד