כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יותר מזל משכל

אימה: שוטר ירה בנחש שנכרך סביב צווארו של אדם

שוטר בארה"ב הצליח לירות ירייה אחת שפצעה נחש שהיה כרוך על צווארו של גבר, הנחש שחרר את הגבר שאושפז לאלתר בבית חולים. השוטרים העניקו סיוע רפואי חירום ולקחו אותו לבית חולים. אחד השוטרים תיאר את זה כ"ישר מתוך סרט אימה"

אימה: שוטר ירה בנחש שנכרך סביב צווארו של אדם
אילוסטרציה צילום: Pixabay

שוטר בפנסילבניה ירה למוות בראשו של נחש באורך 4.5 מטרים ביום רביעי האחרון, לאחר שהנחש התפתל סביב צווארו של גבר בזמן שסבל מדום לב. שני שוטרים ממשטרת העיירה מקונג'י הגיבו לקריאת חירום לגבי גבר עם נחש כרוך סביב צווארו. הם הגיעו לביתו של האיש ומצאו שהקורבן שוכב על הרצפה, ולא מגיב, "שכב חצי במסדרון, חצי בחדר שינה", כך אמר השוטר פיטר ניקישר

"הנחש בשלב זה עדיין היה כרוך סביב צווארו של הקורבן". בגלל גודל הנחש, החלק האמצעי שלו, לא ראשו, היה כרוך סביב צווארו של הקורבן. מה שנתן לשוטרים אפשרות לירות בו.

השוטר סיפר כי "בשלב זה, השוטר השני נאלץ לקבל החלטה בשבריר שנייה ולמרבה המזל, בגלל המרחק בין הקורבן לראש הנחש, השוטר הצליח לירות ירייה אחת שפצעה את הזוחל, זה עזר, ותוך כדי כך הוא שחרר את אחיזתו בקורבן", אמר ניקישר.

השוטרים העניקו סיוע רפואי חירום ולקחו אותו לבית חולים. האיש שרד למרות שמצבו הנוכחי אינו ידוע. "בסופו של דבר זה פשוט עבד" אמר ניקישר על הנחש. אחד השוטרים תיאר את זה כ"ישר מתוך סרט אימה".

פנסילבניה נחש ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד