כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"ילד הרפתקן"

שגריר איראן באזרבייג'ן איים על השגריר הישראלי: "אתה הולך להיקבר"

שגריר איראן באזרבייג'ן איים על שגריר ישראל במדינה ג'ורג' דיק, ואמר לו שהוא ייקבר בגלל קריאת ספר על העיר תבריז. השגריר האיראני כתב "כנראה, הציוני הרשע הראשון הולך להיקבר גם על ידי האנשים הקנאים של טבריז. לעולם אל תעבור את הקו האדום שלנו"

שגריר איראן באזרבייג'ן איים על השגריר הישראלי: "אתה הולך להיקבר"
השגריר עם הספר צילום: שגריר ישראל ג'ורג' דיק

שגריר ישראל באזרבייג'אן ג'ורג' דיק, פרסם תמונה שלו בטוויטר כשהוא קורא ספר בשם "סיפורים מסתוריים של תבריז". העיר תבריז היא עיר באיראן, סמוך לגבול עם אזרבייג'אן, והיא בירת מחוז מזרח אזרבייג'אן של איראן. רוב התושבים הם אזרבייג'נים ושפתם היא השולטת באזור.

"אני לומד כל כך הרבה על ההיסטוריה והתרבות של אזרבייג'אן בתבריז בספר הנהדר הזה שקיבלתי לאחרונה", אמר דיק. דיק, הוא ערבי ישראל נוצרי מיפו, ודיפלומט ותיק.

שגריר איראן באזרבייג'ן, סייד עבאס מוסאווי, הגיב בטוויטר על פרסום של דיק קורא את הספר ואיים על השגריר הישראלי. "למידע של הילד ההרפתקן הזה, אהובתנו טבריז ידועה בהיסטוריה הגאה של איראן" אמר מוסאווי שהוסיף "כנראה, הציוני הרשע הראשון הולך להיקבר גם על ידי האנשים הקנאים של טבריז. לעולם אל תעבור את הקו האדום שלנו" הוא כתב. מוסווי הוא גם דובר לשעבר של משרד החוץ האיראני.

יהושע זרקא, סגן מנכ"ל משרד החוץ, הגיב למוסאווי בטוויטר, "איראן מאיימת לחטוף אזרחים שוודים בגלל מחבל שהוכנס לכלא, שגריר איראן באזרבייג'אן מאוים על קריאת ספר, המשטר הזה מביא את המדינה והאנשים שלו, כולל בתבריז, לרמה הגרועה ביותר שלו אי פעם ומעורר סכסוכים עם כולם", אמר זרקא.

איראן שגריר ישראל אזרבייג'אן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד