י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תכנן לפוצץ את הבית

פלורידה: נעצר לאחר שבביתו נמצאו חומר לפצצות וחומרים נאציים

משרד השריף בעיר יוסטיס שבפלורידה עצר גבר אנטישמי שבביתו נמצא חומר לפצצות כמו גם החזקת חומרים נאציים, בביתו נמצא נשק וכלי משחית נוספים, הוא תכנן לפוצץ את הבית ודיבר דברים מפחידים עם הסביבה שלו

פלורידה:  נעצר לאחר שבביתו נמצאו חומר לפצצות וחומרים נאציים
אחד מכלי הנשק שנמצאו צילום: משטרת פלורידה

משטרת פלורידה עצרה גבר אנטישמי שהחזיק בביתו חומר נפץ וחומרים נאציים עם כלי נשק, אחת השכנות סיפרה כי הייתה שומעת יריות במרחק של כ-100 מטרים מביתה "אני תמיד הייתי שומעת בום, בום, בום, בכל מקום", אמרה ביום שלישי האחרון תושבת יוסטיס, אנה רמירז.


החשוד שנעצר עם אחד מכלי הנשק שנמצאו בביתו

הבומים והרעשים החזקים שהיא שמעה הגיעו מביתו של מרקוס פריקה, שמשרד השריף של מחוז לייק בפלורידה עצר ביום שלישי. אישה שהיתה בביתו התקשרה למשרד השריף של מחוז לייק לדווח על חומר נפץ שנמצא בביתו, "היא יצרה קשר עם משרד השריף כדי ליידע אותנו שיש לו הרבה חומרי נפץ ומטעני חבלה", נמסר ממשרד השריף "הוא בנה פצצות בבית, היא אמרה שהוא פרנואיד ודיבר דברים מפחידים, והוא עומד לפוצץ את הבית".

אנשי משרד השריף נכנסו לביתו של פריקה ומצא ארבעה פצצות, פצצת דלק, אמוניום חנקתי, וחומרים אחרים לייצור פצצות וכמויות גדולות של תחמושת וכלי נשק. כעת מרקוס פריקה נמצא בכלא ללא יכולת שחרור בערבות. כמו כן, נמצאו בביתו אביזרים נאציים וחומרים אנטישמיים.

כלי נשק פלורידה נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד