י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הבכיר רמז

הפסגה באיראן: האם פוטין שלח כפיל במקומו

ראש המודיעין האוקראיני רמז בראיון כי האיש שלחץ את ידיהם של נשיאי טורקיה ואיראן בפסגת הרשע בטהרן היה כפיל של ולדימיר פוטין ולא הנשיא בעצמו | הוא הסתמך בעיקר על ההליכה הצולעת של פוטין ברדתו מהמטוס בטהרן

הפסגה באיראן: האם פוטין שלח כפיל במקומו
נשיא רוסיה פוטין באיראן צילום: דוברות הקרמלין

ימים ספורים לאחר הפסגה באיראן בראשות נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, נשיא טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן ונשיא איראן, איברהים ראיסי, ראש שירותי הביון באוקראינה, קיריל בודנוב, רומז כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שיגר כפיל לאיראן ולא נסע בעצמו. כך רמז בודנוב בראיון טלוויזיוני.

לפי הדיווח בסוכנות הידיעות הרוסית RT, בודנוב אמר באותו ראיון: "אני לא אתן תשובה ישירה, אך ארמוז, תסתכלו בבקשה על הרגע בו פוטין, לכאורה, יורד מהמטוס. האם זה פוטין?". ראש המודיעין האוקראיני העריך גם כן באותו ראיון כי נשיא רוסיה סובל ממספר מחלות קשות נוספות.

לא אחת נטען כי הנשיא הרוסי משתמש בכפילים שאותם הוא שולח לאירועים ציבוריים שונים מסיבות שונות השמורות לו, אלא שהפעם בשל התיעוד המפורסם מעת רדתו מהמטוס בנמל התעופה בטהרן בירת איראן - שבו פוטין או שמא הכפיל שלו נראה צולע וחלש בצורה בולטת למדי, שוב צצו ברשתות החברתיות התהיות שמא מדובר בכפיל ולא בפוטין עצמו שבדרך כלל הינו אדם חסון ויציב, כאשר לצד זה מתפרסמות בתקופה האחרונה השערות כי הוא חולה במחלה כלשהי ומצבו הבריאותי הולך ומתדרדר.

הפסגה באיראן. צילום: דוברות הקרמלין.

ראש שירותי הביון האוקראיני לא הוסיף מעבר לציטוט הנ"ל, אולם הצופים כולם הבינו לאיזה תיעוד הוא מתכוון שכן רבים העלו השערה דומה כי זה לא אותו פוטין שאנחנו מכירים עשרות שנים.

בתוך כך, בשבוע האחרון פרסם אתר 'ניוזוויק' כי המודיעין האמריקני הגיע למסקנה שולדימיר פוטין חולה בסרטן מתקדם וסובל גם ממחלת הפרקינסון. עוד דווח כי קצין בשירות הביטחון הפדרלי של רוסיה, טען כי הנשיא אובחן כחולה בסרטן כבד, ולדבריו נותרו לו רק שלוש שנים לחיות.

איראן ולדימיר פוטין כפיל נשיא רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד