כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ילדים נפצעו

נוסעים ישראלים פונו במגלשות חירום מחשש לפצצה

מטוס נוסעים שהמריא מנתב"ג לנמל התעופה בקרקוב שבפולין פונה מחשש לפצצה על סיפון המטוס. הטיסה נחתה בנמל התעופה בקרקוב במוצאי שבת. הנוסעים פונו במהירות עם מגלשות החירום. הנוסעים עזבו את שדה התעופה בשעה 03:30 שעון ישראל, ובמטוס לא הייתה פצצה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

טיסת 'וויז אייר' שהמריאה מנתב"ג לקרקוב אתמול נחתה ופונתה מחשש להימצאות חומר נפץ במטוס. הדיילים פרשו את המגלשות ופינו אותם במהירות. הטיסה המריאה אתמול מישראל ונחתה בנמל התעופה בקרקוב ב-22:30 שעון ישראל. המטוס פונה במהירות עם מגלשות החירום לאחר שהמתין במשך כחצי שעה על המסלול. הנוסעים עזבו את שדה התעופה רק בשעה 03:30 שעון ישראל, ובמטוס לא הייתה פצצה. כך דווח דניאל סלאמה באתר ynet.

על פי הדיווח, הדיילים הודיעו לנוסעים כי קיים חשש להימצאות פצצה במטוס. הם הונחו להתפנות במהירות ללא מזוודותיהם וצוות המטוס אף פרש את מגלשות החירום, דרכן התפנו. נוסעים אחרים טענו כי ילדים נפצעו במהלך הפינוי. כל אחד מהם נבדק על ידי כוחות המשטרה ועל ידי כלב מריח לאיתור חומרי נפץ. לבסוף לא אותר כל חפץ חשוד במטוס. מחברת 'וויז אייר' טרם נמסרה תגובה.

גם ביום רביעי האחרון אירע מקרה דומה עם מטוס של חברת 'וויז אייר', התקבלה הודעה על מטען חבלה שנמצא במטוס החברה שטס מאיטליה לפולין נאלץ לנחות בבודפשט הונגריה. שם נאלצו הנוסעים לרדת. לפי דיווח של נוסע, במהלך הפינוי שרר כאוס ושתי נשים פולניות נפצעו.

נוסע במטוס אמר לתקשורת הפולנית כי במהלך הטיסה הודיעו להם כי "מסיבות ביטחוניות הם ינחתו בבירת הונגריה". לאחר שהמטוס נבדק התברר כי ההודעה על פצצה היתה שקרית. מטעם החברה נמסר, כי "וויז אייר ארגנה טיסת חירום מבודפשט שתוכננה לשעה 22:30 שעון מקומי".

מטוס התראה על פצצה איום פצצה פולין קרקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד