י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"תברחי, תברחי"

ניסיון החטיפה: כתב האישום חושף פרטים חדשים

אלכסנדר מוזגובוי מפרדס חנה, נאשם בניסיון חטיפה ותקיפה סתם של קטינה באזור מגוריו | במהלך ניסיון החטיפה, שחרר מוזגובוי את אחיזתו בקטינה ואמר לה "תברחי, תברחי", וזו נמלטה לעבר בני זוג שחלפו במקום

ניסיון החטיפה: כתב האישום חושף פרטים חדשים
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד אלכסנדר מוזגובוי (30) מפרדס חנה, בגין ניסיון חטיפה ותקיפה סתם של קטינה באזור מגוריו.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד רינת לוי, עולה כי בתחילת החודש בשעות הערב, צעדה הקטינה בגפה באחד מרחובות היישוב כרכור, משהבחין הנאשם בקטינה צועדת ברחוב בגפה, גמלה בלבו החלטה לחטוף אותה. לאור האמור, עצר הנאשם את הרכב בסמוך, יצא מן הרכב וארב לקטינה בקרבת המקום.

כעבור זמן קצר, חלפה הקטינה במקום, אז הגיח הנאשם מאחוריה, לפת אותה וניסה לחסום את פיה, על מנת שלא תזעק לעזרה, הקטינה ניסתה להשתחרר מאחיזתו ללא הצלחה. בהמשך לכך, הנאשם גרר את הקטינה לעבר תא המטען של רכבו בעוד הקטינה זועקת לעזרה ומנסה להיחלץ מאחיזתו, תוך שהיא מתחננת בפני הנאשם שיניח לה ואף מציעה לו את הטלפון הנייד שברשותה, הנאשם לא שעה לתחינתה ולהצעתה של הקטינה.

בשלב מסוים, במהלך המאבק של הקטינה עם הנאשם חלף במקום רכב בנסיעה איטית אז יצר הנאשם מצג שווא ולפיו מבקש לסייע לה ובעוד הקטינה זועקת לעזרה ומנסה להיחלץ מאחיזתו ולהימלט מהמקום. לאחר שהרכב חלף, המשיך הנאשם בתוכניתו. למשמע צעקותיה של הקטינה, התקרבו למקום בני הזוג ג' ומ' אשר צעדו באותה העת ברחוב. משהבחין הנאשם בבני הזוג מתקרבים, הוא שחרר את אחיזתו בקטינה ואמר לה "תברחי, תברחי", והקטינה נמלטה לעבר בני הזוג.

כתב אישום חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד