כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
החיבורים בימין

סמוטריץ' לרבנים: מתנגד לצירוף 'הבית היהודי'

על רקע המתיחות עם בן גביר, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' נועד לשיחה ממושכת עם רבנים וראשי ישיבות מהמגזר הדתי-לאומי - בה הבהיר כי הוא מתנגד לצירוף מפלגת 'הבית היהודי' לרשימה המאוחדת | סמוטריץ': "כולם מוזמנים לריצה במסגרת הפריימריז כדי להביא להרחבת השורות"

סמוטריץ' לרבנים: מתנגד לצירוף 'הבית היהודי'
יוסי ברודני, בצלאל סמוטריץ צילום: דובר הבית היהודי, יונתן סינדל, פלאש 90

100 ימים לבחירות: מפלגות הימין המזוהות עם הציונות הדתית טרם התאחדו לבלוק משותף, ויו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' אומר כי הוא מתנגד לצירוף מפלגת 'הבית היהודי' לרשימה המשותפת שמתוכננת לקום.

במהלך יום חמישי האחרון נפגש סמוטריץ' עם קבוצת רבנים וראשי ישיבות בביתו של הרב חיים דרוקמן, זקן הרבנים, בישוב מרכז שפירא, בו דנו בסוגיית החיבורים ובעיקר על המגעים עם איתמר בן גביר ומפלגתו, 'עוצמה יהודית'.

גורם שמעורה בפרטים אומר ל'בחדרי חרדים' כי במהלך הפגישה דנו הנוכחים גם בצירוף מפלגת 'הבית היהודי' שמנסה לאחות את השברים ולהתרומם, ואף בחרה ביוסי ברודני, ראש עיריית גבעת-שמואל לראשות הרשימה.

הפגישה בבית הרב דרוקמן

המשתתפים שקלו האם לצרף אותם לרשימה, אך סמוטריץ' הבהיר כי הוא מתנגד לצירוף שלהם לבלוק הטכני המתוכנן, של 'הציונות הדתית', 'עוצמה יהודית' ו'נעם', ואמר כי מבחינתו כרגע המהלך לא על הפרק, כיוון שיש את הפריימריז במפלגתו, שם הם יכולים להתמודד.

כזכור, במערכת הבחירות הקודמת סמוטריץ' התאחד עם בן גביר ו'נעם', כשעל אף שהיה במגעים עם 'הבית היהודי' - המפלגה נותרה מחוץ לאיחוד, ותמכה ב'ימינה'. כעת, המפלגה רוצה לחזור למשכן הכנסת בין עם איחוד עם 'ימינה', או הבלוק המשותף של סמוטריץ'.

מטעמו של סמוטריץ' נמסר: "ח״כ סמוטריץ לא משתף תוכן מפגישות אישיות, כולם כולם מוזמנים לריצה במסגרת הפריימריז כדי להביא להרחבת שורות ולהביא לידי ביטוי את הגיוון בציונות הדתית".

בצלאל סמוטריץ הבית היהודי פריימריז מפלגת הציונות הדתית בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד