כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"לא אסגור מרכולים בתל אביב"

מתקפה חרדית נגד סמוטריץ': "אינו יכול לייצג נאמנה את החרדים"

חה"כ ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' הצהיר בתקופה האחרונה כי אינו מכוון להיכנס למלחמות דת, בבטאון 'המבשר' לא אהבו את האמירה והאשימו אותו כמי שנלחם אך ורק על שלמות הארץ ולא על קדושתה: "הדברים הללו אמורים להיות צורמים ובלתי מקובלים לאוזן חרדית"

מתקפה חרדית נגד סמוטריץ': "אינו יכול לייצג נאמנה את החרדים"
יו"ר 'האיחוד הלאומי' ח"כ בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כותרת שפורסמה בסוף השבוע בו צוטט ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ אומר "לא אסגור מרכולים בשבת, לא מחפש מלחמות דת", מביאה הבוקר (ראשון) את הביטאון החרדי 'המבשר' לצאת במתקפה חזיתית נגדו.

במאמר מערכת במרכז הביטאון תקפו את דבריו של סמוטריץ׳, "מי שמתנגד בכל תוקף לכל פשרה וויתור בארץ ישראל, אל לו להיות פשרן ונחמד כביכול בנושאים שהם ציפור הנפש של קדושת ישראל ותורת ישראל".

"הנה כי כן", נכתב עוד "כשח"כ בצלאל סמוטריץ', למשל, אולי בתוּרוֹ אחר קהלי יעד חדשים, מצוטט בימים האחרונים כאומר, "לא אסגור מרכולים בתל אביב בשבת, לא מחפש מלחמות דת" – הדברים הללו אמורים להיות צורמים ובלתי מקובלים לאוזן חרדית".

׳המבשר׳ מתחייב "יהדות התורה אינה מתפשרת ואינה שותקת לנוכח פתיחת מרכול בשבת, לא בתל אביב ולא בשום מקום אחר. באותה מידה, יהדות התורה אינה מסכימה ואינה שותקת לנוכח דיבורים על פינוי יישוב או שכונה בארץ ישראל לגבולותיה".

"מי שמתיימר להיות נחמד במישור אחד ונחרץ במישור אחר, אינו יכול בשום פנים ואופן לייצג נאמנה את היהודים החרדים לה' ולתורתו", תקפו את ח״כ סמוטריץ׳ שמציג אהדה חרדית שתומכת בו בבחירות.

בצלאל סמוטריץ' חרדים המבשר בחירות לכנסת ה-25 מרכולים בשבת מרכולים תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד