ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"שקד היא פאסה"

רגב: לעצור את משפט נתניהו בזמן הבחירות

ח"כ רגב התייחסה הבוק להתפתחויות במשפט נתניהו וטענה כי מבחינתה יש לעצור את משפט נתניהו בתקופת הבחירות. היא תקפה את איילת שקד: "היא פאסה, סיימה את הקריירה הפוליטית שלה"

רגב: לעצור את משפט נתניהו בזמן הבחירות
נתניהו בבית המשפט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בכירת הליכוד, חברת הכנסת מירי רגב התארחה הבוקר (ראשון) באולפן וואלה! ואמרה כי היא תומכת בעצירת משפטו של יו"ר מפלגתה בנימין נתניהו במהלך תקופת הבחירות.

"אם זה היה תלוי בי", הצהירה רגב, "אפשר היה לעצור את המשפט". היא הוסיפה כי "המשפט הזה רק נותן לנו כוח היום, כי אנשים רואים איך תופרים תיקים, אנשים רואים את מפלגת האולפנים, אנשים רואים את המטה המרכזי של לפיד בנווה אילן כדי להריץ אותו להיות ראש ממשלה. אדם שלא מבין בכלכלה, שפוגע ביחסי החוץ של מדינת ישראל. תראה איך הוא שסיבך אותנו עם רוסיה, כמה רוסיה חשובה לנו עם כל מה שקשור לצפון עם האינטרסים הביטחוניים. האדם הזה צריך ללכת הביתה יחד עם הממשלה, ובעזרת השם נחזור ממשלה לאומית בראשות נתניהו".

עוד אמרה רגב בסוגיית משפטו של נתניהו: "היה צריך בחלק מהדברים לחשוב מחדש על כל המשפט של נתניהו, כי אנחנו רואים שבסופו של יום עדי המדינה, הופכים לעדי הגנה. אנחנו רואים גם מה אומרת הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן ועדת המפתח בתיק 1000, שהעידה על דרישות לסיגרים, שמפניות ותכשיטים מבני הזוג נתניהו", אמרה רגב, "אני חושבת שכל התיק הזה נועד כדי למנוע מנתניהו להיות ראש הממשלה. עסקת צאלח א-דין תביא לכך שמי שבסופו של דבר יעמוד למשפט זה אותם פרקליטים ואותם יועצים".

רגב תקפה את יו"ר ימינה, שרת הפנים איילת שקד, ואמרה כי אין לה מקום בליכוד. "שקד היא פאסה, היא סיימה את הקריירה הפוליטית שלה. היא לא תעבור את אחוז החסימה, ולדעתי בזמן הקרוב כשהיא תראה שאלה תוצאות הסקרים שלה היא בעצמה תבין שהיא לא צריכה להמשיך בפוליטיקה הישראלית", טענה רגב.

עוד אמרה: "אני לא מאמינה שיש איש ימין אחד שמאמין לאיילת שקד. היא שותפה עם אלקין וגדעון לממשלה הפלסטינית הראשונה הזאת. אין לה מבחינתי הנחות, בעיניי אין לה מקום בליכוד, לא היה מקום בליכוד וגם היום אין לה מקום בליכוד".

רגב ציינה כי היא בטוחה שגוש הימין בראשות נתניהו יגיע ל-61 מנדטים: "אני בטוחה שנביא את ה-61 פלוס. אני מציעה גם לגפני ואני בטוחה שהוא גם יודע את זה - בני גנץ זה לא הפרטנר שלו כי הוא לא יכול בלי לפיד וליברמן ואנחנו יודעים מה הם חושבים על החרדים. לכן אני ממליצה להמעיט בדיבורים מהסוג הזה, בוא נתכנס כדי שהימין יביא את ה-61 פלוס. אם לא - תהיה לכם הזדמנות נוספת להביא אותי לריאיון. אנחנו נעשה את הכול כדי שאנשי ימין יצאו להצביע", אמרה רגב.

מירי רגב משפטו של בנימין נתניהו בנימין נתניהו איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד