י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אמירה מוזרה

טראמפ אמר כי "די אהב" שהטליבאן כינה אותו "הוד מעלתך"

בנאום בפני תומכים אמר הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שהוא "די אהב את זה" כשראש הטליבאן כינה אותו "הוד מעלתך". הנשיא לשעבר התכוון לשיחת טלפון עם עבדול גאני, ששימש כמנהל המשא ומתן הראשי של הטליבאן במהלך הסכם שלום שנחתם ב-2020, שהוביל בסופו של דבר להשתלטות מחדש של הארגון באפגניסטן בשנה שעברה

טראמפ אמר כי "די אהב" שהטליבאן כינה אותו "הוד מעלתך"
דונלד טראמפ בנאום פרידה מהנשיאות צילום: דוברות הבית הלבן

בנאום בפני תומכים במוצאי שבת, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר כי הוא "די אהב את זה" כשראש הטליבאן כינה אותו "הוד מעלתך". נראה היה שהוא מתכוון לפרטי שיחת טלפון עם עבדול גאני ברדר, ששימש כמנהל המשא ומתן הראשי של הטליבאן במהלך הסכם שלום שנחתם ב-2020, שהוביל בסופו של דבר לכיבוש מחדש של הארגון באפגניסטן בשנה שעברה.

דבריו של טראמפ הגיעו במהלך נאום ב-Turing Point USA, ועידה שמרנית בטמפה, פלורידה. טראמפ גם חזר על טענתו לפיה נגיף הקורונה הגיע במקור ממעבדה בווהאן, סין, שם החלה המגיפה.

הוא גם סיפר על טיסת אייר פורס 1 מעל שטח כבוש של המדינה האסלאמית ליד עיראק, ואמר כי הוא התעצבן כשעוזרים לביטחון לאומי הודיעו לו שהם יצטרכו לכבות את האורות כדי "להימנע מלהיות מטרה להתקפה".

מצבו הפוליטי של טראמפ לא הכי טוב בשבועות האחרונים. בימים האחרונים נשמעות עדויות מביכות מאד על התנהלות טראמפ בזמן שתומכיו פרצו לבניין הקפיטול לאחר הבחירות האחרונות בארה"ב. מהעדויות עולה כי טראמפ לא רק שלא ניסה לעצור את ההתפרצות, אלא אף עודד אותן, וצחק כשסיפרו לו שמפגינים קוראים לתלות את סגנו, מייק פנס, בגלל שלא הסכים לחתום על ביטול תוצאות הבחירות.

דונלד טראמפ טאליבן עיראק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד