י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
כולם פגיעים

2 ילדים קטנים אובחנו עם אבעבועות הקוף

שני ילדים נדבקו בארה"ב בנגיף אבעבועות הקוף, פעוט ותינוק, אחד בקליפורניה והשני בוושינגטון. גורמים רשמיים אמרו שהנגיף יכול להתפשט באמצעות מגע אישי קרוב, ובאמצעות מגבות ומצעים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

שני ילדים אובחנו עם אבעבועות הקוף בארה"ב, כך אמרו גורמי בריאות ביום שישי, האחד הוא פעוט בקליפורניה והשני תינוק שאינו תושב ארה"ב אך נבדק בוושינגטון הבירה, כך על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן.

הילדים תוארו במצב בריאותי תקין ומקבלים טיפול. המרכז חוקר כיצד הם חלו במחלה, אך גורמים רשמיים חושבים שזה היה באמצעות הדבקות בתוך הבית, פרטים אחרים לא פורסמו עדיין.

אבעבועות הקופים היא נפוצה בחלקים של אפריקה, אבל השנה דווחו יותר מ-15,000 מקרים במדינות שבהן אין בדרך כלל את המחלה. פקידי ארגון הבריאות העולמי הדגישו שכל אחד יכול להידבק בנגיף.

בנוסף לשני מקרי הילדים, גורמי בריאות אמרו שהם מודעים לפחות לשמונה נשים מבין יותר מ-2,800 המקרים בארה"ב שדווחו עד כה. גורמים רשמיים אמרו שהנגיף יכול להתפשט באמצעות מגע אישי קרוב, ובאמצעות מגבות ומצעים. זה אומר שזה יכול לקרות בבתים, ככל הנראה באמצעות מגע, כך אמר דר' ג'יימס לולר, מומחה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי של אוניברסיטת נברסקה. באירופה, היו לפחות שישה מקרים של אבעבועות רוח בקרב ילדים בני 17 ומטה.

וושינגטון אבעבועות הקוף תינוק קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד