י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ימים ספורים נותרו לזכייה בכרטיס ל- coke מיוזיק – חוויית המוזיקה הבלתי נשכחת של קוקה-קולה

רוצים ליהנות מחוויית מוזיקה בלתי נשכחת עם המשפחה או החברים? ימים ספורים נותרו להצטרף לפעילות הקיץ של קוקה-קולה וליהנות מחוויית מוזיקה בלתי נשכחת עם המשפחה או החברים

  • כ"ו תמוז התשפ"ב
ימים ספורים נותרו לזכייה בכרטיס ל- coke מיוזיק – חוויית המוזיקה הבלתי נשכחת של קוקה-קולה
גדולי בזמר במבצע קוקה-קולה צילום: יח"צ

פעילות הקיץ של קוקה-קולה בעיצומה, כמות המשתתפים שוברת שיאים וזו ההזדמנות האחרונה להשתתף באתגר המוזיקלי ואולי לזכות בכרטיס כניסה קבוצתי למתחם הקריוקי coke מיוזיק של קוקה-קולה עם הקבוצה שתבחרו: חברים, חברות, בני משפחה או כל הרכב אחר וליהנות יחד מחוויה שכולה מוזיקה.

במתחם הקריוקי של קוקה-קולה ייהנו המשתתפים מחוויה מוזיקלית מקפיצה עם הרבה הפתעות, ואל חלקם אולי יצטרף בהפתעה אחד מגדולי הזמרים: יואלי דיקמן, מנדי וייס, שמחה פרידמן, פיני איינהורן ואחרים נוספים.

מה צריך לעשות בשביל זה? פשוט מאוד! רוכשים את אחד ממוצרי קוקה-קולה לוחצים כאן, מקלידים את הקוד המופיע על אריזת המוצר (בבקבוקים – על צוואר הבקבוק, ובפחיות – בתחתית הפחית), משתתפים באתגר המוזיקלי ועונים על שאלות שונות מעולמות המוזיקה החסידית. הזוכים שיענו הכי הרבה תשובות נכונות בזמן הקצר בותר יוכלו לזכות בכרטיס קבוצתי למתחם!

רוצים להשתתף שוב? בשמחה! כל קוד נוסף של מוצר קוקה-קולה מאפשר לכם השתתפות נוספת באתגר ואולי לקבל כרטיס לחוויית המוזיקה של הקיץ!

שימו לב, האתגר המוזיקלי מסתיים ביום חמישי כ"ט בתמוז 28/7/22. במהלך ימי הפעילות אלפים כבר השתתפו וקיבלו הזדמנות לזכייה, ולכל מי שרוצה להצטרף אליהם, נותרו ימים ספורים בלבד כדי לנצל את ההזדמנות ואולי לזכות!

הזוכֶה או הזוכָה יוכלו לבחור קבוצה הכוללת עד 19 איש נוספים שיצטרפו אליהם. הם יכולים להיות בני משפחה, חברים, או כל מי שהזוכים ירצו לצרף אליהם לחוויית מוזיקה בלתי נשכחת.

לפרטים ולהשתתפות באתגר לחצו כאן והיכנסו לקצב או חייגו 5074*

האתגר המוזיקלי מתקיים בין התאריכים ט"ו בתמוז 14/7/22 עד כ"ט בתמוז 28/7/22. מתחם coke מיוזיק יפעל בין התאריכים  י"ח באב 15/8/22 עד כ"א באב 18/8/22..

הפעילות בכפוף לתקנון, ההשתתפות בפעילות מגיל 16.

קוקה קולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד