ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"ישבור את השוק"

הכל מהכל: הכירו את הרשת החדשה של רמי לוי

אוהבים 'פיצ'יפקעס'? רשת מתחרה חדשה נכנסת לשוק ה'סטוק' ותתחרה בחנויות 'מקס סטוק' ו'זול סטוק' ו'ג'מבו סטוק'. קבוצת "רמי לוי" פותחת רשת סטוק שתכלול כ-50 מחלקות עם אביזרים לבית, לגינה, למשרד ועוד

הכל מהכל: הכירו את הרשת החדשה של רמי לוי
pixabay

קבוצת "רמי לוי" מרחיבה את הפעילות בשוק ופותחת רשת חדשה, "רמי לוי סטוק", שתכלול בשלב הראשון ארבע חנויות עם 50 מחלקות כל אחת בבאר שבע, ירושלים, ראשל"צ, ופרדס חנה. רמי לוי מבטיח כי בטווח של כשלוש שנים, תמנה הרשת עשרות סניפים בכל רחבי הארץ.

חנויות "רמי לוי סטוק" יכללו כ-50 מחלקות בתחומים שונים כגון : מוצרים לעיצוב הבית, מוצרים למטבח, כלי מטבח, אביזרים לאמבטיה, כלי עבודה וגינון, מוצרים לילדים חזרה לביה"ס, משחקים, צעצועים, מוצרי חשמל, מוצרים עונתיים, מתנות, ציוד למשרדים, ביגוד כולל מותגים בינלאומיים ועוד.

ברשת החדשה מבטיחים: "רמי לוי סטוק תציע ללקוחות את המגוון הגדול ביותר של מוצרים בקטגוריית חנויות הסטוק בישראל , עם חווית קנייה והמחירים הנמוכים ביותר בשוק".

רמי לוי מחזיק ברשתות רמי לוי שיווק השקמה, רמי לוי בשכונה, גוד פארם, קופיקס, סופר קופיקס ושווייצריה הקטנה. הוא גם הבעלים של עוף העמק, בית אריזה ברמות נפתלי, המותג הפרטי "רמי לוי", מועדון לקוחות שיהפוך לארנק דיגיטלי וכן מחזיק בעסקי נדל"ן בישראל ובבולגריה. הוא גם הבעלים של מותג הסלולר רמי לוי תקשורת, ובעל השליטה בחברת התעופה ישראייר.

רמי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד