כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מחנכת דגולה ואישיות מיוחדת

טרגדיה בירושלים: מנהלת בית הספר נפטרה מהמחלה

המחנכת מרת הדסה זוסמן ע"ה, מנהלת בית הספר בית יעקב 'היובל' בקרית יובל בירושלים, הלכה לעולמה בעקבות המחלה שקיננה בגופה והיא בת 50 בלבד. הלווייתה הערב, מביתה בבית וגן

טרגדיה בירושלים: מנהלת בית הספר נפטרה מהמחלה
אילוסטרציה צילום: pexels

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הבשורה הקשה והמעציבה על פטירתה בדמי ימיה של האישה החשובה, המחנכת הדגולה מרת הדסה זוסמן ע"ה, מנהלת בית הספר בית יעקב של החינוך העצמאי בשכונת קרית יובל, שנפטרה לאחר מחלה והיא בת 50 בפטירתה.

המנוחה ע"ה בתו של הרב שמואל הלר מחיפה ואמה מרת מרים. בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הרב מאיר זוסמן ויחד בנו את ביתם על אדני התורה והיראה.

"הייתה אישה מיוחדת ממש", מספרות התלמידות. היא שימשה כמחנכת הרבה שנים בבית ספר בית יעקב 'צפון' בסנהדריה, והעמידה מאות תלמידות. בהמשך התמנתה לנהל את בית ספר בית יעקב 'האר"י' ולפני מספר שנים כשהתקבלה ההחלטה להקים בית ספר עבור תלמידות שכונות קרית יובל וגילה, נבחרה הגברת זוסמן להוביל את תהליכי ההקמה ולנהל את בית הספר החדש, בית ספר 'היובל' של החינוך העצמאי.

בתוך מספר שנים בית הספר גדל והתפתח תחת הנהלתה של הרבנית זוסמן ע"ה בקצב מטאורי, וכיום הוא מונה למעלה מאלף תלמידות בלעה''ר.

הרבנית זוסמן הייתה מחנכת דגולה באישיותה, והתלמידות שלמדו אצלה במשך השנים מספרות סיפורים רבים על אישיותה המיוחדת ומידותיה התרומיות.

תלמידות בית הספר ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' כואבים את לכתה של המנהלת ומספרות על דמותה והאישיות החינוכית הנדירה שלה ועל החותם העצום שהיא הטביעה בתלמידותיה.

בתקופה האחרונה סבלה המנהלת מהמחלה הנוראה עד לפטירתה היום.

היא הותירה אחריה שמונה ילדים, מתוכם שלושה נשואים.

מסע הלוויה הערב בשעה 20:30 מביתה ברחוב בית וגן 96 ירושלים.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מנהלת בית ספר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד