ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הם עושים חיסול ממוקד"

מתמודד לרשימת הליכוד הורשע בחטיפת עובדת זרה

עו"ד יוני ג'ורנו, מתמודד על מקום 29 בליכוד, הורשע בעבר בחטיפת עובדת מהפיליפינים. בתום משפט שהתנהל נגזרו עליו שלושה חודשי עבודות שירות. הוא הגיב: "הם עושים חיסול ממוקד. הם משתמשים בתקשורת" | הליכוד: "בניגוד לדיווחים, עד כה לא הגיש מועמדות"

מתמודד לרשימת הליכוד הורשע בחטיפת עובדת זרה
פריימריז בליכוד צילום: פלאש 90

יוני ג'ורנו, מתמודד על המקום ה-29 ברשימת הליכוד במשבצת של מישור החוף הורשע בשנת 2001 בחטיפתה של עובדת זרה מהפיליפינים. כך מתפרסם הערב (ראשון). נגד ג'ורנו התנהל משפט בסופו הורשע ונגזרו עליו שלושה חודשי עבודות שירות.

עו"ד ג'ורנו טען הערב בפייסבוק כי "מי שמכיר אותי ואת פועלי ב-20 שנה האחרונות לא מתרגש ממחזור של אירוע ממחוזר שנטחן עד עפר בכל מערכת בחירות שאני מתמודד. אני לא חושש ולא בורח, אלא מתייצב בכל מקום באומץ, לא אתן לקומץ אנשי שמאל להוריד אותי, כל כך הרבה ניסו ולא הצליחו, גם אתם לא תצליחו".

בהמשך פרסם סרטון בו אמר כי "לפני 22 שנה הורשעתי בעבירה, מאז ועד היום לא הורשעתי בשום עבירה. אני אדם עם עבר פלילי נקי, אני עורך דין היום. אבל שימו לב מה קרה מהרגע שהכרזתי בתקשורת שאני מתמודד על משבצת מישור החוף בליכוד, מקום 29 בפריימריז - כל אנשי השמאל, שטענו שהשתקתי אותם בבלפור, שאני מייצג שוטרים, שאני משתיק אותם ולא נותן להם את חופש הביטוי - קמו נגדי כולם".

מתוך הפייסבוק של יוני ג'ורנו

עוד אמר עו"ד ג'ורנו: "הם עושים חיסול ממוקד. הם משתמשים בתקשורת. אבל זה לא יעזור לכם. ככל שתנסו לפגוע בי - כך אני מקבל יותר ויותר אהדה. אני אמשיך, אתמודד ולא אעצור. אני אנצח". לדבריו, "ככה עשו לי ב-2011 כשהתמודדתי ליו"ר אגודת הסטודנטים, ככה לפני 5 שנים כשרצתי למועצת העיר נתניה וככה עושים עכשיו. זו השיטה שלהם - לפגוע באנשים, לחטט להם בעבר".

הליכוד מסרו בתגובה: "בניגוד לדיווחים, עד כה יוני ג'ורנו לא הגיש מועמדות לליכוד".

זהבה גלאון, המתמודדת לראשות מרצ, הגיבה: "שוחד, מרמה, הפרת אמונים ועדות שקר – מי האמין שהמצטרף הבא לארגון הפשע של ביבי יהיה מתחום החטיפות. אסור לתת להם לחטוף את המדינה. אני חוזרת כדי שהם יישארו באופוזיציה".

ועדת החוקה של הליכוד אישרה את תקנון הבחירות המקדימות לרשימת הליכוד, שייערכו ב-3 באוגוסט. על פי התקנון שאושר, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו יקבל חמישה שריונים - במקומות 37,28,16,14 ו-43. כמו כן, הוחלט כי חברי כנסת מכהנים יתמודדו במשבצת הארצית, אולם לחבר כנסת שכיהן פחות מחצי שנה תינתן אפשרות להתמודד במחוז.

 

 

פריימריז בליכוד חטיפה עובדת זרה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד