י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האם הוא אחראי על אסון מירון?

100 ימים לבחירות: סקר - כך מרצ מונעת ממשלה בראשות נתניהו

סקר חדש שמתפרסם הערב 100 ימים ליום הבוחר, מעריך כי נתניהו נמצא במרחק נגיעה מראשות הממשלה וחסר לו רק עוד מנדט אחד כדי להבטיח זאת | חרף המו"מ הקשוח 'הציונות הדתית' עודנה חזקה | בנוסף בדק הסקר מה דעת הציבור על עדות נתניהו בוועדה לחקר אסון מירון

100 ימים לבחירות: סקר - כך מרצ מונעת ממשלה בראשות נתניהו
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב (ראשון) 100 ימים לפתיחת הקלפיות, מעריך שגוש נתניהו משיג 60 מושבים, זהבה גלאון מזניקה את 'מרצ' במנדט

מהסקר שערך סוקר 'כאן חדשות' דודי חסיד ומכון 'קנטאר' ופורסם בחדשות הערב של 'כאן 11' עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, כך הייתה נראית תמונת המושבים: מפלגת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו עם 35 מנדטים, 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 22 מנדטים, 'כחול לבן - התקווה החדשה' של בני גנץ וגדעון סער, לא מזנקת ונותרת על  12 מנדטים, 'הציונות הדתית' חרף הטלטלות הפנימיות בין בן גביר לסמוטריץ' מתחזקת מ-6 כיום ל-10 מנדטים בכנסת הבאה.

מפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי עודנה עם מנדט אחד פחות בסקרים ומקבלת 8 מנדטים, 'יהדות התורה' בראשות משה גפני - 7 מנדטים, מפלגת 'העבודה' בראשות מרב מיכאלי מקבלת לפי הסקר 6 מנדטים, לעומת 7 בכנסת הנוכחית. 'הרשימה המשותפת' בראשות איימן עודה שומרת על ששת המנדטים שלה בכנסת הנוכחית.

נתניהו בשיחה עם דרעי ויריב לוין. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת.

מפלגת 'ישראל ביתנו' של שר האוצר אביגדור ליברמן ממשיכה להיחלש ומקבלת רק 5 מנדטים, מפלגת 'מרצ' שהחזירה את זהבה גלאון להתמודד על ראשות המפלגה חוצה את אחוז החסימה ומקבלת 5 מנדטים,  על סף אחוז החסימה נמצאת מפלגת רע"מ של מנסור עבאס עם 4 מנדטים.

מפלגת 'ימינה' בראשות איילת שקד כרגיל כמו בסקרים קודמים לא עוברת את אחוז החסימה ומשיגה רק 1.6% מסך הקולות.

הסקר מתפרסם שלושה ימים אחרי עדותו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ביום חמישי בוועדת החקירה הממלכתית לאסון במירון. נתניהו עורר סערה וביקורת רבה לאחר שאמר כי אינו לוקח אחריות על האסון. העונים על הסקר נשאלו מה דעתם על העדות. 43% השיבו כי לנתניהו יש אחריות לאסון במירון, 32% ציינו שלא ו-25% השיבו כי הם אינם יודעים.

את סקר "כאן חדשות" ערך מכון קנטאר בראשות דודי חסיד והשיב עליו מדגם מייצג של 552 גברים ונשים. טעות הדגימה: 4.4%.

סקר מנדטים מרצ בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד