י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עד לגבול רצועת עזה

צעדה להשבת הבנים: "די להפקיר את אחינו"

המחאה להשבת הנעדרים והחטופים שברצועת עזה נמשכת, ואלפי אנשים צפויים לצעוד בשבוע הבא בקריאה לממשלה לעשות הכל כדי להחזירם. פעיל בתנועה ויו"ר המטה לשעבר אביחי בקרמן: "הממשלה לא מפעילה אף מנוף לחץ או סנקציה בכדי להקשיח עמדות"

צעדה להשבת הבנים: "די להפקיר את אחינו"
מאבק למען השבת הבנים צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

מגבירים את הקריאה להשבת הבנים, ושבוע הבא בעז"ה נצעד בצעדה שמבקשת להביע מחאה על הפקרתם של אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו על ידי מדינת ישראל, בשבי ארגון הטרור חמאס.

שמונה שנים ברציפות שממשלות ישראל מוותרות על הלוחמים אורון והדר. הממשלה הנוכחית, כמו קודמותיה, מתנהלת ברפיסות ופשיטת רגל ערכית ומוסרית כלפי הבנים בזמן.

בכל יום משוחררים עוד ועוד מחבלים, עובדים עזתיים נכנסים ויוצאים וחומרי בניין שמיועדים לשיקום פרויקט המנהרות מוזרמים כמו מים. הממשלה לא מפעילה אף מנוף לחץ או סנקציה בכדי להקשיח עמדות, מול הארכי מחבל יחיא סינוואר.

מדינת ישראל ממשיכה לתת טיפול רפואי למשפחתו של הנייה. די להפקרת הבנים שלנו. הנוער והצעירים שלנו במטה הנוער יגיעו לצעדה ויגידו לממשלת ישראל- די להפקיר את אחינו. אנחנו לא רוצים שגם אותנו תפקירו. 

אתמול בצהריים, בזמן שאני כותב את הטור, שחררו מחבל נוסף. נשמע לכם הגיוני שמשחררים מחבלים בלי סוף? רק בשנה האחרונה שחררו 160 מחבלים ללא השבת הבנים. בושה וחרפה שהמדינה לא עושה כדי להשיב את הבנים.

תנועות הנוער מכל הסוגים בעזרת השם יבואו ויקחו חלק בצעדה הזו. אני קורא לכל העם שלנו לבוא לצעדה, שתתקיים בשבוע הבא ביציאה מכפר סבא עד לגדר רצועת עזה, ולקרוא בנחישות להשבת הבנים. אני צועק די למתנות לחמאס ולתושבי הרצועה. אני תקוה שבמהרה, נזכה לקיים את הפסוק "ושבו בנים לגבולם".

רצועת עזה גבול רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד