כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מת באופן מסתורי

התעוררה מתרדמת בת שנתיים וחשפה כי אחיה דקר אותה

גבר שהואשם בנסיון רצח של אחותו, מת באופן מסתורי במעצר, דניאל פאלמר הואשם בניסיון רצח ופציעה בזדון לאחר שאחותו וונדה התעוררה מתרדמת לאחר שנתיים, היא אושפזה לאחר שהותקפה בביתה עם מצ'טה. אף אחד לא נעצר באותו הזמן בגלל חוסר ראיות

התעוררה מתרדמת בת שנתיים וחשפה כי אחיה דקר אותה
משטרת שיקגו בזירת רצח. אילוסטרציה צילום: משטרת שיגקו

גבר שנעצר לאחר שאחותו התעוררה מתרדמת של שנתיים וזיהתה אותו בתור התוקף שלה, מת באופן מסתורי בעודו במעצר.

דניאל פאלמר הואשם בניסיון רצח ופציעה בזדון בהתקפה על אחותו וונדה עם מצ'טה או גרזן ביוני 2020 והובל לכלא האזורי הדרום-מרכזי בצ'רלסטון מוקדם יותר החודש.

הגבר בן ה-55 ממערב וירג'יניה "לא שיתף פעולה בזמן שהיה במעצר ובמהלך הכניסה לכלא", כך לפי הצהרה של המחלקה לביטחון המולדת של מערב וירג'יניה. הוא נלקח לבית החולים המרכז הרפואי צ'רלסטון באזור בעקבות המלצה של הצוות הרפואי בכלא ביום רביעי ומת יממה לאחר מכן ביום חמישי האחרון.

התאבדות נשללה כסיבת מוות, אך לא נמסרה תגובה של גורמים רשמיים על כל פרט אחר. גב' פאלמר שבה להכרתה בשבוע שעבר והרשויות קיבלו התראה ממרכז הטיפול שלה כי היא זיהתה את אחיה, דיוויד, כתוקף לכאורה.

השריף אמר שהמפתח לפיענוח התיק נמצא אצל הקורבן שלא היה מסוגל לתקשר, אז הם נותרו בלי כלום. הוא הוסיף: "עכשיו שנתיים מאוחר יותר ובום, היא ערה ומסוגלת לספר לנו בדיוק מה קרה".

פאלמר, בן 55, ככל הנראה הופתע מהמעצר, אך לא שיתף פעולה עם הרשויות לאחר שנתפס. הוא הכחיש כל מעורבות. עד ראיה סיפר שהוא ראה את דניאל פאלמר בפתח הקדמי בקרון של וונדה בחצות בלילה שבו הותקפה, אך העדות לא גרמה להרשיעו.

וירגיניה תרדמת דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד