ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
שכח להוריד אותו בתינוקייה

צרפת בוערת: בן 14 חודשים נשכח ברכב ומת

אירופה לוהטת: פעוט מת במכונית לוהטת בצרפת לאחר שאביו המשיך לעבודתו ושכח להורידו בפעוטון. ההורים ועובדי צוות הפעוטון אושפזו בבית החולים לאחר שנכנסו להלם כשגילו את הנורא מכל

צרפת בוערת: בן 14 חודשים נשכח ברכב ומת
שריפה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

פעוט בן שנה וחודשיים נמצא מת לאחר שהושאר בטמפרטורות מחניקות במכונית לוהטת על ידי אביו. לפי הדיווחים בצרפת, האבא שכח להוריד את הילד בפעוטון לפני שיצא לעבודה. חקירה נפתחה לאחר שהתינוק נמצא מת בחניון בחברת התעופה ספרן בבורדס, דרום מערב צרפת ביום רביעי האחרון אחר הצהריים בשיא החום.

"מחקירות ראשוניות עולה כי הילד מת מחנק והתייבשות", אמרה התובעת ססיל גנסאק. טמפרטורות שיא ושריפות בשדה קוצים פרצו בס השבוע בחלקים הדרומיים של צרפת, אך בזמן מותו של התינוק הטמפרטורה הרקיעה שחקים.

הורי התינוק, שניהם לא בעלי עבר פלילי, נשלחו לבית החולים לאחר שסבלו מ"הלם" בעקבות האסון, כך נמסר. הרשויות הקימו צוותי תמיכה פסיכולוגיים לאנשי הצוות בפעוטון.

ז'ירונד, אזור המקיף את בורדו בדרום-מערב צרפת, מתמודד עם שריפות במשך קצת יותר משבוע, אזור בגודל כפול מפריז נשרף. יותר מ-30,000 בני אדם פונו ועשרות בעלי חיים בגן חיות מקומי מתו בגלל החום.

כמעט 2,000 כבאים מלווים במטוסי מים ומסוקים נאבקו כדי להשתלט על הלהבות על רקע טמפרטורות שהגיעו ל-42 מעלות. השריפות מגיעות לאחר שגל חום קטלני ושובר שיאים שטף את אירופה והביא טמפרטורות מעל 40 מעלות חום והפך את היבשת לקופסה לוהטת. עשרות שריפות השתוללו גם ברחבי ספרד, איטליה, יוון, פורטוגל וסלובניה.

גל שריפות פריז צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד