כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חזרה למתקפה

אוקראינה טוענת: כובשים מחדש את חרסון "צעד אחר צעד"

אוקראינה קיבלה אלפי טילים מארצות הברית ובריטניה ועשתה בהם שימוש רב. האוקראינים הרסו מאות כלי רכב רוסיים בחרסון הכבושה, באזור הים השחור. קרבות קשים מתרחשים בחרסון כאשר כוחות אוקראינים מתקדמים "צעד אחר צעד"

אוקראינה טוענת: כובשים מחדש את חרסון "צעד אחר צעד"
המלחמה באוקראינה: אילוסטרציה צילום: משרד ההגנה האוקראני

אוקראינה טוענת שהכוחות האוקראינים כובשים מחדש את אזור חרסון, 'צעד אחר צעד', תוך שהם פתחו במתקפת נגד גדולה נגד צבאו הפולש של פוטין. אמש (ראשון) אמר נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי כי חייליו מתקדמים לאזור הדרומי הכבוש כדי להשיב לעצמם את הקרקע שנכבשה במלחמה.

בעדכון מודיעיני בשבת מסר משרד ההגנה של בריטניה על קרבות קשים במחוז חרסון. בזמן שרוסיה השתמשה באש ארטילרית כדי להאט את ההתקדמות האוקראינית, משרד הבריאות הרוסי דיווח כי קו האספקה ​​שלהם ממזרח לנהר "בסיכון הולך וגובר".

הלחימה מתחממת, וכוחות אוקראינים השמידו בהצלחה כלי רכב צבאיים רוסיים באמצעות טיל ג'אבלין (Javelin).

בריטניה וארה"ב שלחו אלפי טילים לאוקראינה כדי לסייע בהגנת המדינה. הנשק הוכח כיעיל ביותר בידי חיילי אוקראינה, והם היו אחראים להשמדת מאות כלי רכב צבאיים רוסים מאז שהנשיא הרוסי הורה לכוחותיו להיכנס לאוקראינה ב-24 בפברואר.

משרד ההגנה של בריטניה דיווח אתמול (ראשון) בעדכון המודיעין היומי שלו כי רוסיה עושה "התקדמות מינימלית" במתקפה שלה בחבל הדונבאס הבלתי פוסקת, והיא לא מצליחה להתקדם יותר מדי בעיר באחמוט בדונייצק.

מלחמת אוקראינה רוסיה מתקפה לחימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד