י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התרברב ואושפז

צפו: ראש הממשלה השתחצן, שתה מים ופונה לבית החולים

ראש הממשלה של פנג'אב שבהודו השתחצן במי נהר נקיים, הוא התכופף ומילא כוס מים ושתה לעיני תומכים. כמה ימים לאחר מכן, הוא התלונן על כאבי בטן עזים לאחר ששתה מים מלוכלכים מנהר 'קדוש' המזוהם בביוב כדי להראות למקומיים שהוא בטוח לשתיה

צפו: ראש הממשלה השתחצן, שתה מים ופונה לבית החולים
ראש הממשלה שותה את המים צילום: צילום מסך

בכיר הודי שתה כוס מים מלוכלכים מנהר 'קדוש' כדי להוכיח למקומיים שהמים בטוחים ונקיים, ואושפז לאחר שחלה וסבל מכאבי בטן עזים. בהאגוונט מאן, ראש הממשלה של מדינת פנג'אב בהודו, הועבר בטיסה לניו דלהי הבירה לאחר ששתה מהמים.

התיעוד של מאן שותה כוס מים הפך מאז לוויראלי. כמה ימים לאחר שתיית המים, מאן התחיל להתלונן על כאב בטן. הוא נלקח לבית החולים ואושפז באותו לילה. הרופאים אמרו כי מאן פיתח זיהום והוא טופל על ידי צוות רפואי נרחב. התקשורת המקומית דיווחה, כי ברגע שהחובשים השלימו מגוון בדיקות על השר הוא שוחרר מבית החולים.

מאן אושפז ביום רביעי האחרון בבית החולים בבירה ושוחרר ביום חמישי למחרת. הוא טופל עלי ידי צוות ברמה גבוהה של מומחים רפואיים במחלקה פרטית בבית החולים והצליח להתאושש. הוא לווה באשתו ובאחותו בזמן השחרור. מאן שתה את כוס המים לרגל יום השנה ה-22 לניקוי הנהר, הוא הכריז על השקת קמפיין כלל מדינתי לניקוי נהרות וניקוז במדינה.

ראש הממשלה הודו אושפז מים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד