כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"פציעות מסכנות חיים"

כשבוע אחרי: פצוע הפיגוע באוטובוס שוחרר לביתו

כשבוע אחרי פיגוע הדקירה באוטובוס בשכונת רמות, שוחרר הפצוע לביתו כשפיו מלא תודה להשי"ת ולצוות הרפואי שהצילו את חייו | מנהל יחידת הטראומה ב'שערי צדק': "אליעזר נפצע פציעות חודרות ומסכנות חיים ומכולם הוא החלים ועדיין מחלים"

כשבוע אחרי: פצוע הפיגוע באוטובוס שוחרר לביתו
אליעזר (אליוט) מליש משתחרר מביה"ח צילום: שערי צדק

בשורות טובות מבית החולים שערי צדק: כשבוע לאחר שנפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה באוטובוס בשכונת רמות בירושלים ביום שלישי האחרון, אליעזר (אליוט) מליש נפגש רגע לפני שחרורו מבית החולים עם צוות יחידת הטראומה והמחלקה הכירורגית במרכז הרפואי שערי צדק שטיפל בו ועם הנוסע שנטרל את המחבל והציל את חייו.

ד"ר אלון שוורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק, מסר עם שחרורו של אליעזר: "אנחנו מאוד שמחים מההחלמה המהירה של אליעזר טיפלנו בו במסירות, הצוותים הרופאים האחיות הפסיכולוגים והעובדים הסוציאליים. אליעזר נפצע פציעות חודרות ומסכנות חיים ומכולם הוא החלים ועדיין מחלים. נמשיך לעקוב אחר מצבו גם לאחר השחרור".

אליעזר עצמו אמר לפני צאתו את בית החולים: "אני רוצה להודות לצוותי ההצלה שטיפלו בי בשטח, לצוות הרפואי המסור שהציל את חיי והעניק לי טיפול רגיש ומסור, לארגוני החסד כמו משפחה אחת והעובדות הסוציאליות, כל אלה נתנו לי את הכוח להחלים בצורה כל כך טובה, ונתנו לי תחושה שאני לא לבד. אין לי מספיק מילים כדי להודות לכם על זה שאני יוצא מפה כך היום".

כזכור ביום שלישי שעבר, מעט לפני השעה 17:00, כוחות ההצלה הוזעקו לטיפול בגבר שנדקר בתוך אוטובוס בשדרות גולדה מאיר בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק גבר בן 41 במצב בינוני עם פצעי דקירה. בית החולים עדכן כי הפצוע הגיע ליחידת הטראומה כשהוא עם מספר דקירות בפלג גופו העליון ולא נשקפת סכנה לחייו.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של אליעזר בן ליבא שאושפז ב'שערי צדק' ובחסדי שמים היום בשעות הצהריים הוא שוחרר לביתו להמשך החלמה.

פיגוע דקירה בית חולים שערי צדק פצוע בינוני פצוע חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד