י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסערות בליכוד לא נגמרות

הפעיל הסית: "מוציא להורג" | נתניהו התנער: "לפתוח בחקירה"

במהלך שיחת ספייס בטוויטר של פעיל הליכוד רמי בן יהודה, נשמע אדם בשם מיכאל בן שושן קורא להוציא להורג בירי בכירים במערכת המשפט • הפעיל הגיב: "נאמר בצורה מליצית" | בליכוד טענו שאינו חבר ליכוד כבר 34 שנים ונתניהו גינה והתנער מהדברים וקרא למשטרה לפתוח מיד בחקירה נגד האיש

הפעיל הסית: "מוציא להורג" | נתניהו התנער: "לפתוח בחקירה"
פריימריז בליכוד צילום: פלאש 90

עוד מקרה של הסתה חריפה ברשת: מיכאל בן שושן, פעיל ליכוד, השתתף אמש (ראשון) בדיון רב משתתפים 'ספייס' ברשת החברתית טוויטר, שאותו הנחה פעיל המפלגה רמי בן יהודה. במסגרת השיחה נשאל בן שושן על עמדתו בנושא בכירי מערכת המשפט, והשיב: "יש לי זווית ראייה קצת קיצונית, אבל היא פותרת את כל הבעיה. עושים משפט ראווה, מוציאים את האנשים, שיש הרבה ראיות לתפוס אותם, אנשים שיש להם כוח היום, שהם השתמשו בכוח שלהם להשחית. אני צובע קיר בצבע לבן, מעמיד אותם בשורה ומוציא להורג ... על בגידה במוסדות המדינה ובמדינה, כולם יבואו לזמר על מה שהם עשו", כך כלשונו.

דברי ההסתה של בן שושן גררו תגובות רבות ברשת, ועוררו דיון ער, שבמהלכו נמתחה ביקורת חריפה נגד הפעיל הבולט בליכוד. כמו כן, חברת הכנסת נעמה לזימי הגישה נגדו הבוקר (שני) תלונה במשטרה. "זו אמירה מסיתה במובן הפלילי שלה", אמר ב־103fm המגיש גולן יוכפז, בעת שיחה עם יועץ התקשורת ברק סרי. האחרון השיב: "זה דיאלוג חולני של אנשים מהשוליים של השוליים".

המגישה ענת דוידוב הוסיפה כי הסתה מסוג זה עלולה להביא אנשים לכדי ביצוע מעשים אלימים נגד אנשי מערכת המשפט, וסרי השיב: "אחרי רצח רבין - כל דבר כזה יכול לגרום לכדי פעולה".

בתום השיחה הועלה בן שושן לשידור כדי לנסות ולהגיב לדברים. "זה נאמר מתוך שיח מליצי, בתוך הספייס. זו הייתה התבטאות מיותרת ומרירה ברמות הכי גבוהות שיכולות להיות ובהיסח הדעת. גם כתבתי להם שם, שאם מישהו נעלב, אז אלפי התנצלויות". עם זאת, הדגיש כי גם בדבריו אמר כי הפעולה תתבצע אחרי משפט, ואפילו הוסיף: "אם מישהו מבין את הדברים כפשוטם - אז זו בעיה שלו".

שעות לאחר השידור פרסמה מפלגת 'הליכוד' הודעה ובה צוין כי מדובר ב"עוד פייק ניוז במטרה להכפיש את הליכוד". וכי "מיכאל בן שושן אינו חבר הליכוד מאז 1998".

עוד נמסר כי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מגנה בכל תוקף את דברי ההסתה שהשמיע בן שושן נגד הפרקליטות: "זאת לא דרכנו, זו אינה דרך הליכוד. אני מגנה בכל תוקף את האמירות המסוכנות הללו ודורש מהמשטרה לפתוח מיד בחקירה".

הוצאה להורג פריימריז בליכוד בחירות לכנסת ה-25 פעילי ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד