כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בבני ברק ובירושלים

תוך שעה: שלושה קטינים נפצעו בתאונות דרכים

בתוך שעה אחת הוזעקו מתנדבי הצלה לשתי זירות בעיר בני ברק שבהם נפצעו ילדים בתאונות דרכים. בן שנתיים נפגע באורח קשה מפגיעת רכב בעת שככל הנראה זחל על הכביש. באירוע אחר נפצע ילד בן 9 הולך רגל מפגיעת רכב חולף | בשדרות גולדה מאיר בירושלים נפצע בן 15 במצב קשה

תוך שעה: שלושה קטינים נפצעו בתאונות דרכים
זירת התאונה ברח' המכבים צילום: דוברות איחוד הצלה

כונני ארגון הצלה הוזעקו הערב (שני) לרחוב טרומפלדור בבני ברק בעקבות דיווח על תאונת דרכים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לילד כבן שנתיים עם חבלה רב מערכתית, והוא פונה במצב בינוני-קשה להמשך טיפול בבית החולים שיבא-תל השומר כשהוא מורדם ומונשם.

חובשי הצלה, ישראל אלדד ודניאל הורברג מדווחים כי "כשהגענו לזירת תאונת הדרכים מצאנו ילד כבן שנתיים הסובל מחבלה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת רכב בזמן שככל הנראה זחל על הכביש. יחד עם חובשים נוספים של הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה במצב בינוני-קשה להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים שיבא-תל השומר."

הזירה ברח' טרומפלדור | צילום: דוברות איחוד הצלה.

מיכאל צורי, חובש איחוד הצלה מסר כי "מדובר בילד שלדברי השכנים נפגע מרכב בסמוך לביתו. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שניידר כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

בן 9 נפגע מרכב בבני ברק ונחבל בראשו

במקרה נוסף העניקו צוותי הרפואה של איחוד הצלה סיוע ראשוני לילד בן 9 שנפגע מרכב ברחוב המכבים בבני ברק.

ישראל הלפרין, חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מרכב ובעקבות כך נחבל בראשו. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

מהזירה ברח' המכבים | צילום: דוברות איחוד הצלה.

חובשי הצלה, עילאי יהודה ואביגדור ינקלביץ סיפרו: "הגענו לזירת תאונת דרכים בה הולך רגל, ילד כבן 9 נחבל בראשו לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים שניידר בפתח תקווה."

בן 15 נפצע באורח קשה בשדרות גולדה מאיר

במקביל צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער הולך רגל שנפגע מרכב הסעות בנתיב התחבורה הציבורית בשדרות גולדה מאיר בירושלים.

מתן שמיר, חובש איחוד הצלה מסר כי "מדובר בהולך רגל כבן 15 שנפגע מרכב הסעות. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה לאחר שאיבד את הכרתו".

מנחם פרוימוביץ, חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיך וסיפר "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

תאונות דרכים שדרות גולדה מאיר פעוט בן שנתיים בן 15

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד