כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"פעם במאה שנה"

אלפי סלבודקער'ס יתאספו למעמד היסטורי במרכז הארץ

היסטוריה בגבעת רוקח: כנס בוגרים בשילוב דינר לטובת הישיבה יתקיים מיד לאחר חג הסוכות באולם במרכז הארץ. הצפי: אלפי בוגרים שינהרו לאירוע בראשות ראשי הישיבה הגאון רבי דב לנדו והגאון רבי משה הלל הירש

אלפי סלבודקער'ס יתאספו למעמד היסטורי במרכז הארץ
היכלה של ישיבת סלבודקה צילום: שוקי לרר

לראשונה מאז הוקמה הישיבה בבני ברק לפני 75 שנה, היא תערוך כנס בוגרים בשילוב דינר ענק לטובת הישיבה. האירוע ההיסטורי יתקיים מיד לאחר חג הסוכות, ביום ראשון כ"ח תשרי תשפ"ג.

ישיבת סלבודקה בבני ברק היא מהישיבות החשובות והנחשבות בעולם הישיבות. בראשות הישיבה עומדים שניים מגדולי הדור: הגאון רבי דב לנדו וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי משה הלל הירש. לישיבה אלפים רבים של בוגרים ברחבי הארץ ובחו"ל. עד היום נמנעה הישיבה מלקיים כנסי בוגרים מחוץ לכותלי הישיבה, וכן מצ'יניגים או אירועי התרמה המוניים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האירוע מתוכנן להתקיים באחד מאולמות הפאר שבמרכז הארץ. ראשי הישיבה אישרו את המיקום בגלל אילוצי קיבולת. הצפי הוא להשתתפות מאסיבית של אלפי הבוגרים מכל רחבי הארץ שלא יפספסו את הכנס הענק -  שכבר הוגדר "אירוע של פעם במאה שנה" - בראשות ראשי הישיבה, ואף לבוגרים מחו"ל שיבואו במיוחד לאירוע, או שיישארו בארץ מחג הסוכות.

במודעה שמתפרסמת מחר ב'יתד נאמן' תחת הכותרת 'לדורתם – ועידת כנסת ישראל לדורותיה' לא נודבו פרטים רבים מדי. הוועדה המכינה החתומה על המודעה מבקשת מבוגרי הישיבה לשריין את יום האירוע וכן לעדכן את כתובת המגורים ופרטי הזיהוי שלהם במשרדי הישיבה.

ישיבת סלבודקה הרב משה הלל הירש הרב דב לנדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד