כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הפך לגיבור היום

ילדה בת שנתיים נפלה מקומה חמישית וניצלה | צפו

פעוטה בת שנתיים נפלה מחלון הקומה החמישית בסין, הילדה פונתה לבית החולים בעקבות האירוע, היא נפגעה ברגליה ובריאותיה אך מצבה יציב | האיש נראה זורק את הטלפון שלו על הקרקע ומושיט את ידיו כלפי מעלה כדי לתפוס את הילדה | צפו

ילדה בת שנתיים נפלה מקומה חמישית וניצלה | צפו
תפיסת הילדה צילום: צילום מסך

אדם מסין זכה להערכה כ"גיבור היום" על כך שתפס ילדה בת שנתיים שנפלה מחלון דירתה בקומה החמישית. התקרית התרחשה בטונגשיאנג במחוז ג'ג'יאנג ביום שלישי האחרון. תיעוד ממצלמות האבטחה הראו רגעים הרואיים של הגבר, ופורסמו על ידי דובר משרד החוץ של סין, ז'או ליג'יאן. "גיבורים בינינו", כתב הפקיד הממשלתי.

הילדה פונתה לבית החולים בעקבות האירוע, היא נפגעה ברגליה ובריאותיה אך מצבה יציב. בסרטון נראה הגבר רץ לעבר בניין עם אישה כשהוא מדבר בטלפון. תוך שניות, הוא נראה זורק את הטלפון שלו על הקרקע ומושיט את ידיו כלפי מעלה כדי לתפוס את הילדה הנופלת. בסרטון נראה הרגע שבו הגבר תפס את הילדה לפני שנפלה על המדרכה.

התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו לבוא. "גיבורים אמיתיים קיימים בעולם לא רק בסרטים", כתב משתמש אחד. "תפיסה אגדית, תנו לשני האנשים האלה מדליה", הוסיף אחר. "הוא דיבר בטלפון והוא זרק אותו ופשוט תפס את התינוקת, מחשבה מדהימה של תודעה וסגנון, זה כמעט בלתי אפשרי לעשות את זה, הוא גיבור בחיים האמיתיים, לא חיים של סרט", כתב שלישי.

האיש שזוהה כשן דונג בן 31, שמע חבטה חזקה שנגרמה על ידי נפילת הילדה בת השנתיים על מרפסת בקומה הראשונה של בית מגורים, לאחר שנפלה ארבע קומות מהחלון. הילדה הקטנה חמקה מקצה המרפסת אך למרבה המזל דונג תפס את הילדה לפני שנחתה על המדרכה. הילדה פונתה לבית החולים בעקבות האירוע. היא נפצעה ברגליה ובריאותיה אך כעת היא במצב יציב.

"למען האמת, אני לא זוכר את הפרטים. אני לא זוכר אם כאבו לי הידיים או משהו, זה היה פשוט אינסטינקט לפנות אליה", אמר דונג לתקשורת המקומית. הוא גם הוסיף כי הילדה שרדה מכיוון שהמרפסת עליה נפלה כללה חומר קירוי מפלדה, שריכך את הנפילה.

סין נפילה מהחלון גיבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד