כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
טבילה לחומרא?

הסמארטפון של מתן כהנא טבע; כך הגיבו הגולשים

אתם סקרנים לדעת מה טומן בחובו הסמארטפון של סגן השר כהנא? ובכן הוא טבע לו במהלך שייט קייאקים ושבק חיים. כהנא בישר על כך לגולשים שהתחרו ברמת ההומור והציניות שלהם מי מושחז יותר

הסמארטפון של מתן כהנא טבע; כך הגיבו הגולשים
מתן כהנא בקייאקים צילום: מתוך פייסבוק

הפוליטיקאים מנצלים את הימים הללו לחופשה עם המשפחה לקראת צאתם למשימה הקשה והמפרכת - להיבחר מחדש לכנסת הבאה. ובכן, בינתיים עלילות מתן כהנא לא נגמרות. ימים ספורים אחרי שחירף את נפשו בכביש סואן כדי להציל גור חתולים שנקלע מתחת לרכבו ואף נשרט וחוסן, כעת כהנא מספק לנו סיפור פינקטי נוסף.

סגן השר לשירותי דת, מתן כהנא, שיצא אתמול (שני) לבלות במשט קייאקים, לרוע מזלו הסמארטפון שלו שקע במצולות הנהר עם כל הסודות הכמוסים ואנשי הקשר שבו.

עוד בנושא:

צפו: המבצע הנועז של סגן השר בלב הכביש הסואן

כהנא בישר על כך ל-31,200 אלף עוקביו (פחות ממנדט) בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "הייתי מעלה תמונה מהקייקים, אבל הטלפון שקע במצולות... עד שאתארגן על טלפון חדש, ניתן ליצור קשר דרך הדוברת".

כהנא בנחל שניר. (מתוך הטוויטר שלו).

ומובן שהגולשים חגגו והגיבו בהמוניהם. האחד הציע לכהנא להתחזק ולרכוש טלפון כשר. אחר כבר יודע את הסיבה מדוע אירעה לו הצרה הזאת: "זה מה שקורה למי שהולך לקייקים בשלושת השבועות". האחר תהה האם הסמארטפון לא ביצע בעצם "טבילה לחומרא". ויש גם את זה: "שקע והצטרף אל הקריירה, אל השם הטוב ואל האמינות ששקעו שם מזמן". עוקב אחר כתב: "מזכיר לי את הדס קליין... יש חקירה בדרך?".

יש לכם מה להוסיף? הוסיפו בתגובות בתחתית הכתבה.

מתן כהנא סמארטפון קייקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד